news08.net/ads.txt

הושג המימון לרכישת מכשיר אולטרסאונד משוכלל לזיהוי מוקדם של מומים מולדים בקרב הריוניות בקפלן

%d7%94%d7%a0%d7%94%d7%9c%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%a6%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%99-%d7%a9%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%91

עמותת הידידים של המרכז הרפואי קפלן הצליחה להשיג אמש (ראשון) במתחם האירועים “קסטיאל” בתל אביב, את המימון לרכישת מכשיר אולטרסאונד בטכנולוגיית תלת ממד המשוכלל ביותר בעולם, בחטיבת הנשים ויולדות בניהולו של פרופ’ ציון חגי. המכשיר יאפשר אבחון מדויק וממוקד בקרב נשים בהיריון בזכות רזולוציה גבוהה לביצוע אקו לב בזמן תנועת העובר וזיהוי מוקדם של מומים מולדים.

לאירוע הוזמנו אנשי עסקים ומכובדים שמצאו לנכון לתרום מזמנם וכספם למען רכישת המכשיר המתקדם בשל חשיבותו לציבור המטופלות בחטיבת נשים ויולדות. בין התורמים המרכזיים: הקבלן שמעון צרפתי, יינות תשבי, קבוצת מליסרון, סמיקום, קומסקו, קבוצת אלייד, מועצת באר טוביה, מועצת מזכרת בתיה, עיריית נס ציונה ומועצת קרית עקרון.

במהלך האירוע הציג ד”ר קרלוס גרוזמן, מנהל בית החולים קפלן, את תכנית הבינוי והתשתיות של בית החולים בשנים הקרובות, ובתוכה את המלונית החדשה שבנייתה אמורה להתחיל בזמן הקרוב. ח”כ עודד פורר (ישראל ביתנו), שהוא וגם ילדיו נולדו בקפלן, שיבח את הצוות הרפואי ואת החשיבות הרבה של מכשיר האולטרסאונד ככלי עזר משמעותי עבור הרופאים. פרופ’ ציון חגי, מנהל חטיבת נשים ויולדות, הסביר כי מכשיר האולטרסאונד המתקדם הינו מהשורה הראשונה בטכנולוגיה העולמית בתחום האבחון הטרום לידתי של מומים מולדים.

ד”ר גרוזמן הוסיף כי המכשיר החדש יאפשר לחטיבת נשים ויולדות בקפלן להישאר בקדמת הבמה הרפואית בישראל מבחינת איכות הטיפול והאבחון בקרב נשים בהריון ובכלל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן