news08.net/ads.txt

הושלכו לבנים על חלון בית בשדרות חן שעליו התנוסס דגל גאווה

השבוע שיתפה תושבת העיר מיכל רוס, תושבת שדרות חן בקבוצת הפייסבוק “קהילת סביבה שדרות חן ברחובות”, על תקרית שארע בשעות הערב מתחת לביתה, כשקבוצת נערים עברה ליד ביתה וראתה את דגל הגאווה תלוי על החלון, הם החלו לגדף ולקלל קשות.

“זה קרה בזמן שאכלנו ארוחת ערב עם הילדים. ניסינו לבדוק מה העניינים והם חזרו אחרי כמה דקות עם לבנים וזרקו על החלון שלנו. עירבנו את המשטרה” רוס הוסיפה בפוסט ואמרה: “רציתי לספר כדי שתדעו מה הולך בשכונה שלנו. תחילת חודש הגאווה”.

חברת המועצה איטל בציר אלשיך הגיבה לפוסט של רוס ואמרה: “התשובה שלנו לאותם בני נוער ואנשים עם תפיסות חשוכות זה להמשיך ולהניף בגאווה את דגל החירות והשוויון. לקיים יותר אירועי הסברה, מודעות ופעילויות, מתן מענה לצורכי הקהילה כדוגמת שירותי עובדת סוציאלית שקידמנו ותקצבנו עכשיו, שותפי ד”ר אסף סטי אל-בר ואני. כל זאת לצד שיתוף פעולה ויוזמות נוספות מצד התושבים למען הקהילה בהובלתם של תושבים אכפתיים: הרן יקיר ועלמה קלברמן המקדמת ומובילה פרויקטים של תרבות למען הקהילה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן