news08.net/ads.txt

הושק קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו. הסיסמה: ליברמן. לא דופק חשבון

מפלגת ישראל ביתנו חנכה הבוקר את קמפיין הבחירות שלה לכנסת, במסיבת עיתונאים בהשתתפות שר הביטחון לשעבר, יו”ר המפלגה, ח”כ אביגדור ליברמן. ה”סלוגן” שיוביל את הקמפיין הוא: ליברמן. לא דופק חשבון.

משרד הפרסום D-SAY ילווה וינהל את קמפיין הפרסום של המפלגה. משרד הפרסום, בראשותו של איל הובר לוי (מנכ”ל ושותף) הוא משרד בעל DNA דיגיטילי ובבחירות הקודמות היה אחראי על מערך הדיגיטל של מפלגת “כולנו”. את מערך הפרסום לקהל דוברי השפה הרוסית יוביל משרד הפרסום GMA בראשותו של אלכס גורודניצקי. גורודניצקי אחד ממייסדי שוק הפרסום במגזר הרוסי, כיהן בעבר כמנהל מגזר רוסי במקאן אריקסון וסמנכ״ל שיווק בערוץ 9. בבחירות הקודמות ניהל את הקמפיין במגזר עבור מפלגת יש עתיד.

בראש מערך ההסברה והתקשורת יעמוד אורי גינוסר. בעברו הרחוק היה גינוסר הכתב הכלכלי הראשי של חדשות ערוץ 2 ושימש אחר כך בין השאר כיועץ התקשורת של בנימין נתניהו, בעת שזה כיהן כשר האוצר. בשנים האחרונות עובד גינוסר כיועץ תקשורת ואסטרטגיה עצמאי. לצידו יעבדו אריה וישנבצקי דובר המפלגה, אלינה ברדץ׳-יאלוב יועצת התקשורת של ח”כ ליברמן ומיכאל דז׳גינוב דובר המפלגה בשפה הרוסית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן