news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: גבר ואשה תושבי רחובות וראש העין נעצרו עם נחיתתם בארץ כשברשותם כמות גדולה של סמים קשים

 

ניתן לפרסם: היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה בשת”פ יחידת הבילוש 747 של מרחב נתב”ג, עצרו בשבוע שעבר גבר ואישה עם נחיתתם בארץ, כשברשותם כמות גדולה של סמים קשים במשקל של מעל ל-22 ק״ג, שניסו להבריח ארצה בכבודתם.

היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה מנהלת חקירה במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, המתמקדת בחשד לייבוא סמים ארצה ע”י שני חשודים תושבי הארץ. בתוך כך, בלשי המשטרה של יחידה 747 במרחב נתב”ג, ביצעו פעילות ממוקדת בשדה התעופה, הכוללת מעקב ותצפית אחר החשודים עם נחיתתם בארץ, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודות שבהן, על פי החשד, הבריחו את הסמים ארצה.

כאמור, בלשי יחידת המשטרה המיוחדת 747 עצרו את החשודים תושבי רחובות וראש העין בשנות ה-20 לחייהם, בחיפוש בכבודתם חשפו כמות גדולה של סמים קשים מסוגים שונים במשקל כולל מעל ל-22 ק״ג, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. החשודים הועברו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה מרחב שפלה והיום, הוארך מעצרם בבית המשפט עד לתאריך ה-2.6.22.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן