news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: הצהרת תובע הוגשה נגד החשודים ברצח ליאור אישטו

הותר לפרסום: הצהרת תובע – הוגשה לפני זמן קצר נגד החשודים ברצח המנוח ליאור אישטו בתאריך 8.9.22.

ראשיתה של חקירת מקרה הרצח החלה עם דיווח שהתקבל בתאריך ה 8.9.22 מבית החולים אסותא באשדוד, אודות רכב שהגיע אל פתח בית החולים, שם נהג הרכב השאיר את הקורבן שהיה פצוע אנוש לקבלת טיפול רפואי ונמלט. כוחות גדולים של מרחב לכיש, בהם תחנת אשדוד וימ”ר לכיש, החלו לתחקר את המקרה ראשית ברמה המודיעינית, דבר שהוביל לאיתור זירת הרצח בעיר אשדוד, ותחילת חקירתה.

במקביל, עם התקדמות החקירה המודיעינית, ולאחר מצוד אחר 2 החשודים (19-20, אשדוד) המרכזיים שנמלטו לצפון הארץ, הם נעצרו בבית מלון בעיר טבריה והובאו לחקירה בימ”ר לכיש יחד עם מספר חשודים נוספים שנעצרו בחשד לסיוע לאחר מעשה ושיבוש חקירה, והחקירה נגדם עודנה מתנהלת.

מחקירת המשטרה שנוהלה עד כה תחת איסור פרסום, עלה החשד כי הרקע לרצח הנו סכסוך מתמשך בין המעורבים על רקע אלימות וסמים, וביום הרצח במהלך מפגש בין הצדדים שלף לפי החשד אחד מהחשודים אקדח בו היה חמוש, ביצע ירי לעבר המנוח בעודו יושב ברכב ונמלט. בסריקות נרחבות שנערכו ע”י השוטרים בזירה הרצח וסביבה, בנוסף לממצאים שנאספו, אותר גם האקדח שלפי החשד שימש את החשוד בביצוע הרצח. מעצרם של החשודים המרכזיים הוארך מעת לעת ע”י בימ”ש, בזמן שחוקרי ימ”ר לכיש המשיכו לאסוף ולגבש נגדם את הראיות שהובילו להפללתם בקשר ישיר לביצוע הרצח.

היום במסגרת דיון נוסף שהתקיים, הוגשה לבימ”ש הצהרת תובע באשר לכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשודים כתבי אישום בימים הקרובים. כמו כן, בימ”ש נעתר לבקשת המשטרה, האריך את מעצרם עד לתאריך ה 24.10.22 והסיר את צו איסור הפרסום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן