news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: חיים כהן – המקורב לגורם בחכ”א, אושרת ואיתן חקון ודור בר, בנו של הקבלן חזי בר – בין העצורים בפרשת השחיתות הגדולה

פרטים חדשים בפרשת השחיתות באילת: בין העצורים בה חיים כהן, גורם המקורב לדמות משמעותית בחכ”א. כהן חשוד בלקיחת שוחד הגם שאיננו עובד ציבור. שוחרר למעצר בית מלא בפיקוח בנו.

יתר הפרטים אש מובאים על ידי בית המשפט הבוקר בפרשת השחיתות הגדולה: איתן חקון הוא עובד מחלקת הספורט בעיריית אילת החשוד בביצוע עבירות לקיחת שוחד, קשירת קשר לפשע ומרמה והפרת אמונים בתאגיד, לקיחת השוחד המיוחסת לו כרוכה בעבודתה של רעייתו בעירייה. לאחר הארכת מעצרו עד אתמול לא הוגשה בקשה להאריך מעצרו. רעייתו, אושרת חקון היא מנהלת מחלקת תשתיות והנדסה בעיריית אילת החשודה בקבלת כספים וטובות הנאה. אתמול התקיים דיון נוסף בעניינה, ובסיומו אישר בית המשפט ההסכמות על שחרורה בתנאים ובערבויות.

גם שמו של דור בר, בנו של הקבלן חזי בר (שותפו של הקבלן סמי נופי) בין השמות שהותרו לפרסום. בר ג’וניור חשוד במתן שוחד לעובדי ציבור בחכ”א ובעיריית אילת. כבר כשהובא להארכת מעצר ראשונה אושרו הסכמות הצדדים על שחרורו בתנאים מגבילים. כאמור, לא התבקש צו לאיסור פרסום שמו.

עניינם של יתר החשודים יידון הבוקר בבימ”ש מחוזי מרכז במסגרת עררים על היתר לפרסם שמם, זאת לאחר דחיית מועד הדיונים לבקשת המדינה. בשלב זה צו איסור הפרסום עדיין בתוקף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן