news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: חמישה בני משפחה מרמלה נעצרו בעת שישבו לסעוד במסעדה

ניתן לפרסם: היחידה המרכזית של של משטרת ישראל במחוז מרכז עצרה הערב בתום חקירה סמויה ומואצת, 5 בני משפחה תושבי שכונת ג’ואריש ברמלה, בחשד למעורבות בדקירת תושב הצפון במועדון וגרימת נזק למצלמות משטרה ועירייה סמוך למתקן משטרתי

חוקרי ימ”ר מרכז ניהלו בשת”פ תחנת נצרת, חקירה סמויה שבמרכזה בני משפחה אחת משכונת ג’ואריש ברמלה, בחשד לדקירתו של תושב הצפון לפני 5 ימים במועדון ופציעתו עפ”י גורמי רפואה באורח קשה ובנוסף ניהלה חקירה כנגד שניים מהם, בחשד לגרימת נזק לפני כשבוע למצלמות של הרשות המקומית והמשטרה, המוצבות סמוך לנקודת המשטרה בג’ואריש.

בתוך כך, המשטרה חשפה את זהותם של 4 בני משפחה אחת מרמלה, החשודים במעורבות בדקירתו באורח קשה של תושב הצפון, על רקע ויכוח במועדון שנסיבותיו נבחנות. בנוסף, חוקרי ימ”ר מרכז ניהלו חקירה סמויה השבוע, עם קבלת דיווח בדבר גרימת נזק בשעת לילה מאוחרת למצלמות של המשטרה והעיריה, המוצבות סמוך לנקודת השיטור הקהילתי בעיר, כאשר גם כאן חשפו חוקרי המשטרה את זהותם של שני בני משפחה הגרים בשכונה, החשודים במעורבות בכך.

הערב הצליחו בלשי ימ”ר מרכז לזהות את כל 5 החשודים, בעת שאלה ישבו במסעדה במרכז הארץ, וכאמור עצרו אותם לחקירה במשרדי היחידה ומחר יובאו בבוקר לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רמי
רמי
2 years ago

מה כבר יעשו להם. יומיים והם משוחררים
ממש בושה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רמי
רמי
2 years ago

מה כבר יעשו להם. יומיים והם משוחררים
ממש בושה

דילוג לתוכן