news08.net/ads.txt

הותר לפרסום שמו של החשוד מקרית גת בסחיטת נשים ברשת החברתית

משטרת ישראל עצרה לחקירה השבוע גבר כבן 40 מקריית גת, בחשד לעבירות של סחיטה באיומים של נשים אותן הכיר ברשתות חברתיות, עמן ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני במהלכן גרם להן לשלוח לו תמונות אינטימיות, שבאמצעותן סחט מהן אלפי שקלים, תוך איומים כי אם לא יעשו כדברו יפיץ את תמונותיהן. חוקרי המשטרה שאיתרו את זהותו של החשוד, עצרו אותו אמש לחקירה בחשד לעבירות סחיטה באיומים, הטרדה מינית ועבירות נוספות.

 

המשטרה עדכנה היום (רביעי) כי מעצרו של החשוד משה אוחנה, הוארך אמש בבית המשפט עד לתאריך ה-27.6.21. במסגרת החקירה, פרסמה משטרת ישראל קריאה לנשים נוספות אשר חושבות כי נפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונתן. נכון היום, ידוע על שתי תלונות שכבר הוגשו נגדו, ובמשטרה מעריכים כי יצטרפו אליהן מתלוננות נוספות. עם זאת, קיים חשש כי נשים אחרות שנפלו ברשתו יפחדו להתלונן במשטרה עקב אי-הנעימות שבכך כמו-גם רגישות העניין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן