news08.net/ads.txt

הותר לפרסום שמו של תושב לוד שנעצר אתמול!

חדשות 08 לוד | מיהו תושב לוד שנעצר בחשד להפצת חשבונות פיקטיביות?

תושב לוד חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-20 מיליון ₪ נעצר בתום מרדף

חוקרי מחלקת חקירות מכס ומע”מ תל אביב, בליווי ניידת של משטרת ישראל מתחנת לוד, עצרו אמש את בסאם אבו סרחאן, תושב לוד החשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-20 מיליון ₪ שהמס הנובע מהן מסתכם בכ-3 מיליון ₪.

אבו סרחאן חשוד כי עשה שימוש במספר חברות שונות כדי להפיץ חשבוניות מס לעוסקים שונים על מנת שעוסקים אלו יוכלו לקזז את המס הנקוב בחשבוניות אלו מחבות המס הכוללת, וזאת מבלי שביצע או התכוון לבצע את העסקאות המפורטות בחשבוניות. הבעלים של חלק מהחברות שבהן עשה החשוד שימוש, אף טענו לזיוף את חשבוניות החברה שבבעלותם.

לאחר שנחקר מספר פעמים, לא התייצב החשוד לחקירה נוספת על אף שזומן פעמים רבות. בעקבות זאת, הוצא צו מעצר בהיעדרו. אתמול, כאשר הגיעו החוקרים והשוטרים לעצרו, נמלט החשוד מביתו וסירב להיענות לקריאותיהם. הוא נעצר לאחר מרדף והובא בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון.

נציגי היחידה החוקרת ובאי כוחו של החשוד הגיעו להסכמות לפיהן מעצרו יוארך עד יום רביעי. החשוד ישוחרר בתנאים מגבילים, הכוללים הפקדת ערבות בסך 10,000 ₪, חתימת ערבות צד ג’ על ידי שני ערבים, חתימה על ערבות עצמית, עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום והתחייבות להתייצב לחקירה כל אימת שיידרש.

צילום: דוברות המשטרה, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן