news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: שני חיילי צה”ל נהרגו בהתרסקות מטוס

טייס חיל האוויר וחניך בקורס הטיס נהרגו היום (שלישי) בהתרסקות מטוס צבאי סמוך לקיבוץ משמר הנגב. חובשים ופרמדיקים של מד”א הגיעו למקום וטיפלו בשני החיילים מחוסרי ההכרה, ולאחר זמן קצר נקבע מותם של השניים. נסיבות ההתרסקות עדיין לא הובהרו. יוסף אבו ג’עפר חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה מסר: “מדובר בשני צעירים שנהרגו כתוצאה מהתרסקות מטוס קל. למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע”.

 

דובר צה”ל מוסר כי היום (ג’), נהרגו קצין צה”ל במילואים ששירת כמדריך טיסה וחייל צה”ל ששירת כפרח טיס מבית הספר לטיסה כתוצאה מהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח בדרום הארץ.  מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, הנחה על הקמת צוות תחקיר מומחים בראשות  קצין בדרגת אלוף-משנה לבחינת נסיבות האירוע. כמו כן, החליט מפקד חיל האוויר על עוצר טיסות אימונים והכשרות בחיל האוויר החל מהיום (ג׳). הודעות נמסרו למשפחותיהם.

השניים יצאו הבוקר לטיסה בנתיב טיסה מוכר: מסיבה לא ברורה השניים איבדו שליטה על המטוס והתרסקו בשטח חקלאי סמוך לרהט, במועצה האזורית בני שמעון. בעקבות קריאות אזרחיות הגיעו כוחות מד”א וכוחות הכיבוי לזירה וחילצו את יושבי המטוס בתוך זמן קצר. מסוק של מד”א הוזעק כדי לפנות את השניים לבית החולים סורוקה, אך השניים הוכרזו כמתים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן