news08.net/ads.txt

הותר לפרסום: תושב רחובות, עידן פרץ, ראש המטה של ישראל כץ נחקר ביחידת להב 433 בהקשר לפרשת השחיתות בעירית ראשון לציון

עידן פרץ

העיר רחובות געשה בסוף השבוע כאשר נודע כי עידן פרץ, ראש המטה של שר התחבורה ישראל כץ, הוא המקורב שעוכב לחקירה במהלך השבוע במסגרת חקירת השחיתות בעיריית ראשל”צ בה מעורב דוד ביטן. הערב (שבת) 48 שעות מאז החקירה שמו הותר לפרסום שמו.

כזכור, המשטרה עיכבה ביום חמישי בבוקר לחקירה שני חשודים נוספים בפרשה – אחד מהם הוא פרץ שנחקר ביחידת להב 433, במסגרת פרשת 1803 העוסקת בחשדות לשחיתות בעיריית ראשון לציון. פרץ היה במשך כעשור עוזרו של כץ ולפני כשנתיים, בפברואר 2016 קודם להיות ראש המטה שלו.

יחידת להב 433

פרץ הינו דמות ידועה מאוד בעיר רחובות ואיש ליכוד אשר עבר חצי שנה לא קלה לאחר שבארבעה יוני באופן מפתיע נפטרה אימו, זהבה. בעת ההיא אחד מהנוכחים בבית הבחין כי אם המשפחה מוטלת על רצפת ביתם. הוא הזעיק במהרה צוותי רפואה של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהחלו עם הגעתם בפעולות החייאה ממושכות. לאחר כשעה הובהר כי ניסיונות ההחייאה לא צלחו וכל שנאלץ היה לקבוע את מותה.

בתוך כך יצוין כי, למרות שנחקר כבר מספר פעמים ובכל פעם שעות רבות, מחר צפוי להיחקר בפרשה שוב נוספת יו”ר הקואליציה, חה”כ דוד ביטן.

(צילום: באדיבות ‘ליכודניק’)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן