הזדמנות אחרונה לתכנית הכשרה לשינוי חברתי בשיתוף “השומר הצעיר” “המרכזים לצדק חברתי”

לא פעם אומרים שהדור הנוכחי שקוע בעצמו ופחות מעורב בנעשה ומתרחש סביבו, אך מנגד ניתן לראות תנועות


חברתיות ותנועות נוער כמו ה”שומר הצעיר” וה”מרכזים לצדק חברתי” המאמינים שלדור הצעיר ישנה מודעות
גבוהה לעוולות חברתיות וחשופים למקרי אלימות, גזענות, חרמות וחוסר שוויון.

אותן תנועות מאמינות שאם מתן ויצירת כלים תיאורטיים ומעשיים ילמדו בני הנוער להיות שותפים ומעורבים בחברה.
לראשונה, נפתחת בעיר תוכנית הכשרה לשינוי חברתי ייעודית לנוער ביוזמת “השומר הצעיר” ו”המרכזים לצדק חברתי” במסגרתה ילמדו המשתתפות והמשתתפים על הכוחות המעצבים את החברה הישראלית, ירכשו כלים להובלת פרויקטים חברתיים, עמידה מול קהל. כאשר בשלב הסופי של התוכנית יוכלו המשתתפות והמשתתפים להוביל פרויקטים חברתיים מגוונים בעיר, בליווי של פעילים מנוסים.

תחילת הקורס ב-14/11, 16:30-18:40 , ימי ראשון, רחוב השומרים 3, קן השומר הצעיר התוכנית מוכרת כשעות התנדבות במסגרת “מעורבות חברתית” בכל התיכונים בעיר.

לדברי מעיין מגן כיתה י’, בוגרת תכנית: “תמיד הרגשתי שיש דברים שפשוט לא צודק שהם ככה אבל היה קשה לשים על זה את האצבע. בזכות הלמידה החוויתית בקורס למדתי על העולם כמו שלא הייתי לומדת בחיים ואפילו נהניתי והכרתי חברים.”

לדברי עידן טל רכז התכנית: “אני מאמין שלבני ובנות הנוער יש כוחות עצומים שיכולים לעצב את הקהילה העירונית שלנו לטובה” ומוסיף: “ההשפעה היא מיידית ממש. זה מדהים לראות כמה הכשרה ממוקדת כמו התוכנית הזו יכולה להיות נקודת מפנה בחיי הנערים והנערות ובכל מה שהם והן יבחרו להשקיע”.

מספר המקומות מוגבלים: להרשמה לחצו על הקישור. תחילת הקורס ב-14/11, 16:30-18:40 , ימי ראשון, רחוב השומרים 3, קן השומר הצעיר לפרטים נוספים: עידן 052-3754371

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן