news08.net/ads.txt

רחובות: כך רופא מרדים ניסה לרצוח עם שוקר ומזרק

עצורר

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד רופא מרדים בן 37, בגין ניסיון רצח בן זוגה של רופאה שאותה הכיר במסגרת עבודתו כרופא בבית חולים גדול באזור המרכז. על פי האישום, הנאשם ניסה לחזר אחרי הרופאה שלא נענתה לחיזוריו, ובשלב מסוים ניסה לרצוח את בן זוגה. נוסף על כך, הוא מואשם גם בעבירות של גניבה, התפרצות למקום מגורים ופגיעה בפרטיות.

על פי כתב האישום הנאשם הכיר את אותה רופאה במסגרת עבודתו כרופא ובין השניים נוצרו קשרי חברות. הוא נהג לדרוש בקרבתה, לעקוב אחריה, להמתין לה ליד רכבה, לקנות לה מתנות ולשלוח לה הודעות ומיילים רבים בהם פירט בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר חברי או רומנטי עמה.

“באחד הימים”, נטען בכתב האישום, “כאשר נפגשו השניים במטרה ללמוד יחדיו, ניצל הנאשם הזדמנות בה יצאה מהחדר בו שהו, נטל את מכשיר הטלפון של המתלוננת ושלח למכשיר הטלפון שלו תמונות אינטימיות שלה. בהמשך אף טען בפניה כי בן זוגה מפיץ תמונות אינטימיות שלה”.

בשלב מסוים, כך לפי כתב האישום, הנאשם החליט להביא למותה של בן זוגה של אותה רופאה – ולצורך כך גנב ממנה את מפתח ביתה, שני מזרקים מבית החולים וחומר “שבכוחו להמית אדם במידה וניתן שלא במסגרת טיפול רפואי בבית חולים ובניטור של מכשיר החייאה”.

כתב האישום ממשיך לגולל את פרשת ניסיון הרצח “הנאשם בירר לגבי מועדי התורנויות של המתלוננת כדי לדעת באילו מועדים היא אינה צפויה לשהות בביתה. באחד הימים בהם ידע כי המתלוננת נמצאת במשמרת בבית החולים, הגיע הנאשם ברכבו לביתה ברחובות ביודעו כי בן זוגה נמצא לבד בבית. הנאשם נכנס לבניין בו מתגוררת המתלוננת כשהוא מצויד בפרטי לבוש שנועדו לטשטש את זהותו וכן כשהוא מחזיק בשוקר חשמלי, מצת, סכין רפואית (סקלפל), וכן את המזרקים עם החומר. הנאשם הגיע לפתח ביתה של המתלוננת והמתין מחוצה לו מספר שעות, עד שבשעת לילה מאוחרת פרץ לביתה של המתלוננת באמצעות המפתח אותו גנב ממנה מבעוד מועד. הנאשם הגיע אל חדר השינה, שם ישן באותה העת בן זוגה של המתלוננת, התנפל עליו והפעיל לעברו שוקר חשמלי, תוך שהוא מנסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. כתוצאה מהמעשים התעורר בן הזוג והחל להיאבק בנאשם עד שהצליח להשתחרר מאחיזתו, ולאחר מכן עזב הנאשם את המקום”.

עו”ד עדי כרמלי, סנגורו של הנאשם, מסר: “כתב האישום הוגש היום ובכוונת ההגנה לצלם את החומרים עליהם נסמך כתב האישום וללמוד אותם, אך כבר כעת ניתן לומר כי מרשי מכחיש נמרצות כל כוונה לפגוע או להמית אדם ובטוח שחפותו תוכח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן