הזוכה בתחרות “קול הנוער”: שירה כהן, תלמידת כתה ט’ בדה שליט

באולם האירועים במתנ”ס קריית משה נרשמה הערב (חמישי) התרגשות גדולה כאשר שירה כהן, גברה על יתר הפיינליסטים שעברו את האודישנים בתחרות השירה “קול הנוער” ע”ש סמי בולג.
 כהן זכתה בהפקת שיר מקורי, שהוענק לה על ידי בלום ומ”מ מנכ”ל רשת חוויות, צביקה מדהלה.

שירה כהן בת ה-14 וחצי  לומדת בכיתה ט’ בדה שליט ב’. “השירה שלי לא נובעת משום דבר”, היא אמרה לפני התחרות. “היא פשוט תמיד הייתה שם וליוותה אותי תמיד, בכל דבר שעשיתי ונתנה לי הרבה אושר, תרמה לי המון בהרבה תחומים”. התחביבים שלה הם “לשיר, לבלות עם חברות ולטייל” ושאיפותיה לעתיד הם: “להתפרנס ממוזיקה אבל בעיקר להיות שמחה”. לאחר זכייתה אמרה כהן: “המעמד מאוד מרגש, אני מודה לרשת חוויות ולעיריית רחובות על ההזדמנות שנתנו חעי להופיע על הבמה הזאת, להתחרות בתחרות – ולזכות”. הקרב היה צמוד ומותח לאורך כל התחרות וכהן זכתה על חודו של קול – וגברה על לילך ייך בהפרש של קול בודד. במקום השלישי זכתה שוהם קרני.

“קול הנוער” ע”ש סמי בולג, הינה התחרות שנוצרה בעקבות שיתוף פעולה בין סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ויו”ר דירקטוריון רשת חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’. תחילה נקראו צעירים הלומדים בכיתות ט’ ועד י”ב להגיע אל שלושת ימי האודישנים שנערכו, שם הציגו שני שירים, קיצבי ושקט. עשרת הפיינילסטים שנבחרו קיימו פגישות עבודה קבועות עם המפיק אופיר שמעוני עד למועד הגמר הגדול, שם ישירו בליווי תזמורת נגנים, כאשר על הבימוי הופקד תמיר קימחי. “סמי בולג ז”ל עמד בראש הקהילה היהודית בשוויץ, שהייתה והינה שותפה אמיתית לעשייה החינוכית ברחובות”, אמר זהר בלום “תרומתו להקמת המרכזים הקהילתיים לא הסתכמה בסיוע כלכלי אלא בחזון ליצירת קהילה מעורבת ולחינוך לשותפות וערכים. אני גאה ושמח להוביל מטעם העירייה את הפרויקט, שנותן הזדמנות לנוער להביע את עצמו ולפרוץ דרך אישית למימוש יכולות”.

עו”ד יניב מרקוביץ’ הוסיף: “התחרות נועדה לאפשר מתן במה לכישרונות צעירים תושבי העיר, תוך חיזוק הקשר בין מערכת החינוך לחינוך הבלתי פורמאלי שעליו אמונה הרשת. מדובר במענה יוצא מן הכלל לבנות ובני נוער בתחום עניין וכישורים, שלא תמיד יש לו מקום במסגרת בית ספרית או שלא נגיש לכל אחד ואחת בחיי היום יום. כאן יש לנוער הזדמנות לבטא את עצמו ולקבל מינוף ליכולות האישיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן