הזמר אייל גולן יארח את זאב נחמה במופע מוסיקלי חד פעמי – בקיסריה

אייל גולן

אייל גולן יארח את זאב נחמה במופע מוסיקלי חד פעמי עם כל הלהיטים המוכרים והאהובים מכל הזמנים בתצוגת האופנה השנתית של גולברי באמפיתיאטרון בקיסריה.

כמיטב המסורת, זו השנה התשיעית ברציפות בה רשת האופנה GOLBARY עורכת תצוגת אופנה בשילוב מופע מוסיקלי באמפיתאטרון קיסריה. תצוגת האופנה תחשוף את קולקציית סתיו-חורף 2017/18 לצד הופעה של אייל גולן שיארח את זאב נחמה, סולן להקת אתניקס, למופע חד פעמי עם כל הלהיטים המוכרים והאהובים מכל הזמנים.

במסגרת האירוע, אליו יוזמנו גם בכירי המשק והכלכלה, מובילי דעת קהל, אושיות אופנה וסלבס תיערך תצוגת אופנה אותה תפתח ותסגור אסתי גינזבורג, הפרזנטורית של המותג, לצד 50 דוגמניות מובילות, שיחשפו את הקולקציה החדשה.

לדברי משה גולברי, מנכ”ל GOLBARY: “לאור ההצלחה משנים עברו והביקוש הרב למופעים המשלבים מוזיקה ואופנה אנו רואים במהלך המשכיות טבעית. פעילות זו מקנה חווית קנייה אמיתית ומבדלת את גולברי משאר רשתות האופנה הקיימות בארץ לנשים”.

הקהל הרחב יכול לרכוש כרטיסים למופע ב-93 סניפי גולברי ברחבי הארץ. עלות זוג כרטיסים: בקנייה מעל 800 ש”ח ניתן לרכוש 2 כרטיסים ב 100 ש”ח בלבד. האירוע יתקיים ביום שני, ה-11.09.17, בשעה 20:30 בפני למעלה מ-4,000 צופים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן