news08.net/ads.txt

הזמר איתי לוי נבחר כפרזנטור של המותג לי קופר

 

Lee cooper הינו מותג  אופנה בריטי, נחשב לחברת הג’ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון  בישראל של המותג ומפעילה בארץ כ-72 סניפים שמתוכם 46 סניפי לי קופר  בוגרים ועוד כ-26 סניפי לי קופר קידס.זו העונה השישית  ברציפות, שהזמר המצליח איתי לוי יככב כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב לוי בקמפיין סתיו חורף 22-23 שמצטלם בימים אלו ויקדם קולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי הבית של לי קופר בשיתוף פעולה הדוק עם הזמר.

הקמפיין יעלה לקראת החגים בהשקעה של 3 מליון ש”ח, ולרגל השקת הקולקצייה החדשה  באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בדיגיטל, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

גנית אלון סמנכ”ל השיווק של קבוצת בריל מסרה על הקמפיין: “אנו שמחים וגאים להמשיך עם איתי לעונה שישית. איתי הפך מזמן לחלק ממשפחת לי קופר והערכים שלו מתכתבים באופן מושלם עם ערכי המותג – מקצוענות, מובילות, יצירתיות והתפתחות תמידית יחד עם אישיות כובשת והמון אמפטיה ורגש. הוא  מהווה קונצנזוס ישראלי מלא סטייל, עם לוק טרנדי נגיש הפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילאים ומגזרים ומהווה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מההוויה המקומית.

צילום: עופר חג’יוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן