news08.net/ads.txt

הזמר מייק שרון איבד את אימו מנגיף הקורונה ומצא נחמה בשירה: הוציא שיר חדש ותרם חדר מוסיקה לזכרה

זו הייתה שנה מטלטלת עבור הזמר מייק שרון. מעבר לאינספור ביטולי מופעים, והקפאת כל עולם התרבות איבד את שני הוריו בהפרש של מספר חודשים. אימו נפטרה ממש בראשית משבר הקורונה מרץ 2020 והייתה בין הראשונות להיכנע לנגיף. בתוך האבל והדמעות שלא הפסיקו לזלוג, מצא מייק את הנחמה דווקא במוסיקה ובשירה.


עם ציון יום השנה מאז לכתה, חנך את חדר המוסיקה במבנה עמותת “חץ קדימה” ברחובות – לזכרה. החדר המיועד לנערים בסיכון, שופץ מהיסוד, נצבע בציורי קיר על ידי אמן ציורים ונוספו בו כלי נגינה – גיטרות ופסנתר שנתרמו. טקס חנוכת האירוע התקיים בהתאם להנחיות הקורונה, במעמד יו”ר דירקטוריון חוויות אמיתי כהן והמשנה למנכ”ל חוויות, גולן ביטון ובו סיפר הזמר על תהליך השיפוץ, ההחלטה לתרום דווקא לעמותת “חץ קדימה” והוסיף כי בנוסף, ייתרמו לנערים שיעורי מוזיקה.

הוא גדל בשכונת שעריים, מעל שני עשורים על הבמה, כבר בגיל 16 וחצי עבד במועדון הגשר ברחובות כזמר מתחיל. למועדון היה מגיע נער בשם אייל. בכל פעם שמייק היה יוצא להפסקה הוא היה נותן לאייל את המיקרופון לשיר 20 דקות משיריו של זוהר ארגוב. לימים הנער הזה הפך לכוכב הזמר הישראלי, אייל גולן.

בשנת 2001 הוציא מייק שרון דואט יחד עם צביקה פיק (“אין יום”), לאחר כארבע שנים יצא הדואט “אמרת שאת עוזבת” מתוך הפרויקט המוסיקלי “שניים סוכר” עם שימי תבורי ואחד מהשיאים היה ב-2006 כאשר הוציא את האלבום “מייק שרון בהופעה” – ומכר למעלה מ20 אלף עותקים הנחשב לאלבום זהב. בסך הכל הוציא שישה אלבומים. בימים אלו שיחרר מחרוזת ים תיכונית שמשלבת גם להיטים של קובי אפללו ומוש בן ארי אותה הוא מבצע יחד עם הזמר ליאור פרחי. למחרוזת יצא קליפ הומוריסטי שהפך מיד ללהיט רשת “חריף מתוק”.


באפריל הקרוב – ביום הזיכרון ישחרר מייק שרון סינגל שנקרא “אבא”. הטקסט נכתב על ידי בנו, שיר אוזן, לזכר אביו של מייק. שיר אוזן הוא דור שני במשפחה לתרבות המוסיקה ושיחרר מספר סינגלים עד כה. לסינגל “אבא” צילם מייק שרון קליפ בהשתתפות רועי ברקן, ששמע את השיר כסקיצה ראשונית מאוד התחבר לטקסט. כידוע, גם רועי איבד את אביו, השחקן המוצלח יהודה ברקן, בשנה האחרונה מנגיף הקורונה – והשניים מצאו נחמה במוסיקה והחליטו לשתף פעולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן