news08.net/ads.txt

החברה העירונית מתכוננת לפסטיבל “שרים סוכות” | בתכנית: מופע מחווה ליוסי בנאי בהיכל התרבות. ושני ערבי שירה עם מופעים של קובי אפללו, דודו פישר, ורדינה כהן וצמד רעים. וגם: סוכת ראש העיר

כמיטב המסורת, גם השנה בחול המועד סוכות, תקיים עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית את פסטיבל “שרים בסוכות”. השנה ייפתח הפסטיבל באירוע מוסיקלי חגיגי ומיוחד בהיכל התרבות, “מרב אהבה”, שיתקיים במעמד ראש העיר, רחמים מלול.

קובי אפללו (צילום: רגב גל)

האירוע אשר כרוך בסכום סמלי יתקיים ביום שני, 15.10, בשעה 20:30, ויהיה ערב מחווה ליוסי בנאי ז”ל, גדול שחקני ישראל, בשילוב שירי “הגשש החיוור” פרי עטו, ובהשתתפות אמנים רבים, בהם נתן דטנר, ישראל גוריון, אורי בנאי, שלמה בראבא, דביר בנדק, אלון אופיר, עדי כהן, חן כהן/עידו רוזנברג, נעה אסנר ותמר שם אור. כרטיסים למופע בעלות 50 ש”ח לכרטיס ניתן לרכוש באתר היכל התרבות ובטלפון 08-9232200.

ויש גם אירועים נפלאים ללא עלות כלל, אליהם הכניסה הינה חופשית:

ביום שלישי, 16.10, בשעה 20:00, הציבור מוזמן לרחבת העירייה, שם תוקם “סוכת ראש העיר” למשך כל ימות החג, ובה יקבלו ראש העיר וחברי המועצה את הציבור, ובהמשך לאווירה החגיגית יתקיים מופע זמר של “צמד רעים”, ולאחריהם יעלה הזמר דודו פישר. הכניסה חופשית.

ביום רביעי, 17.10, בשעה 20:00, סוכת ראש העיר תהיה פתוחה לקהל הרחב והזמרת ורדינה כהן תופיע עם בנה קשת בן זאב בשירים מוכרים ואהובים, ולאחריהם יעלה וינעל את הפסטיבל הזמר קובי אפללו במיטב שיריו. הכניסה חופשית.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: “השנה רעננו את מתכונת פסטיבל “שרים בסוכות” עם מופע מחווה מיוחד בהיכל התרבות, ועם הזמנה לסוכה ברחבת העירייה. אשמח לפגוש את התושבים ברחבת העירייה, ביומיים של מופעים מגוונים בשירים המבטאים את החיבור הישראלי”.

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “שרים בסוכות 2019 מציג תוצר של חשיבה על מנת לחדש ולהביא בפני הציבור פסטיבל מגוון ושונה. אנו מחכים לראות את התושבים הן בסוכת ראש העיר והן בהיכל התרבות וברחבת העירייה בשני המופעים”.

איציק עובדיה, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “אנו שמחים להביא את התרבות כמו בכל בשנה, בעיקר בחגים ומועדים, בזמנים שבהם הקהל הרב יכול להגיע וליהנות ממופעים של תרבות ברוח החג”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן