news08.net/ads.txt

החברה העירונית רחובות מציגה: צעדת האביב 2024

מנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: “השנה נציין את צעדת האביב בסימן “אחדות העם”, מלבד היותו אירוע ספורט ופנאי לכל המשפחה, מהווה חוויה של ממש המשלבת ספורט עם זמן איכות משפחתי”
עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה את צעדת האביב המסורתית והאהובה בסימן “אחדות העם”

המשפחות שישתתפו בצעדה ייהנו מתחנות הפעלה לאורך מסלול חווייתי של 6 ק”מ ו- 3 ק”מ ברמת קושי בינונית – קלה שתאפשר לבני כל הגילים לקחת בה חלק. בסיום יגיעו הצועדים להפנינג סיום חגיגי במתחם, הכולל תחנות פעילות חווייתיות לכל המשפחה.

המסלול אינו מתאים לעגלות ילדים וכיסאות גלגלים. לא תתאפשר כניסת בעלי חיים, למעט חיות שירות לטובת המסתייעים.

מלבד הצעידה, שהינה בסימן אחדות, ייהנו המשתתפות והמשתתפים ממגוון פעילויות שילוו אותם במשך הדרך ביניהן: הדרכות, הסברים, אמנים, מופעים, מתחמי פעילות כגון: קארטינגים חשמליים לילדים, אופניים מיצרים חשמל לילדים, תחנת יצירות לחג, להטוטני קרקס, מוזיקאים, פעילות טאבון שוקולד ועוד. לנוחיות המשתתפים יוצעו תחנות צל וריענון לאורך מסלול הצעדה שתעבור באתר הפרדסנות ההיסטורי. סיום הצעדה ילווה בפעילויות ומופעים באתר הפרדסנות.

מתי? ביום ה’, 25.4, חול המועד פסח. ההזנקה לצעדה תתבצע מפארק ההדרים, בין השעות 08:00-09:30.

להרשמה לצעדה ללא עלות » לחצו כאן

ראש העיר, מתן דיל: “האביב מגיע ואיתו גם צעדת האביב שהפכה בשנים האחרונות לאחת הפעילויות המשפחתיות האהובות ביותר. אני מזמין אתכם, התושבים והתושבות, להצטרף אלינו לצעדה וליהנות מפעילות מגבשת ומאחדת עם כל המשפחה!”

מנכ”ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: “השנה נציין את צעדת האביב בסימן “אחדות העם”, מלבד היותו אירוע ספורט ופנאי לכל המשפחה, מהווה חוויה של ממש המשלבת ספורט עם זמן איכות משפחתי. אני מזמין את כולם להגיע, להתאחד ולציין איתנו את בוא האביב, כוחנו באחדותנו!”.

האירוע מופק באמצעות אגף הספורט בחברה העירונית.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן