news08.net/ads.txt

החברה למתנ”סים ורשת חוויות ימשיכו בפעילות המשותפת; צביקה מדהלה סיים בהצלחה שנתיים בחוויות – וימונה למשרה מכובדת בעיריית רחובות

לאחר תקופה ממושכת של מחלוקות בין העיריה, רשת חוויות והחברה למתנ”סים, הוסדרו השבוע כל המחלוקות והחברה למתנ”סים תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם העיריה והרשת לטובת תושבי העיר והמשך הפעילות הענפה שמספקת רשת חוויות לעשרות אלפי תושבים.

בתוך כך, דנו הצדדים בתקציב הרשת לשנת 2018 שהסתיים באיזון. הסיכום יובא בפני הדירקטוריון. מ”מ מנכ”ל הרשת, צביקה מדהלה, בירך על ההחלטה, ומסר כי: “ההבנות אליהן הגענו, מלמדות על כך שלפני הכל עומד האינטרס הציבורי. רשת חוויות תמשיך לפעול באחריות ולשמור על הקופה הציבורית”.

עוד מסר מדהלה כי: “מאחר ואני דוגל בשקיפות מלאה, בהזדמנות זו, אני רוצה לבשר כי לאחר שנתיים בתפקיד מ”מ מנכ”ל הרשת ולאחר שייצבנו את התקציב ופיתחנו את הפעילויות, החלטתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה. אמשיך למלא את תפקידי בנאמנות ומסירות, מתוך אהבתי הגדולה לעיר, בכל מקום שבו אפעל”. לאור כישוריו, מסתמן כי צביקה מדהלה שעל עבודתו ואמינותו אין עוררין, יאייש את משרת ראש לשכת העיר אותה מינה עד לאחרונה דודי אשכנזי.

מרשת חוויות נמסר כי בקרוב ייצא מכרז לתפקיד מנכ”ל רשת חוויות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן