news08.net/ads.txt

החוויה המודיעינית חוזרת בגדול

לראשונה מצטרף מוזיאון מורשת החשמונאים לחגיגה “החוויה המודיעינית” המוסד הוותיק והאהוב על תושבים ומבקרים, שמגלה את אוצרות הטבע, המורשת וההיסטוריה של מודיעין והאיזור באמצעות סיורים רגליים מודרכים מהנים. עתה היא חוזרת בגדול עם שחקן חיזוק משמעותי – מוזיאון מורשת החשמונאים, שיהווה חלק מהחוויה המרתקת. החיבור בין הסיורים למוזיאון טבעי ומתבקש, בכך שהוא יוצר הבנה מעמיקה וחשובה לממצאי הארכיאולוגיה וההיסטוריה שהתגלו באיזור. חיבור של החוץ בו מטיילים, רואים וחווים לבין מקום שמכנס את העתיקות והתגליות במקום אחד ומגולל את הסיפור המודיעיני של אז והיום. 

התכנית נבנתה בהובלת המוזיאון, והשנה חידוש: הסיורים המודרכים יכללו בחלקם אלמנטים נוספים מעבר לטיול הרגלי, כמו סדנת צילום טבע בסמארטפון, ציור בטבע, ליקוט ועוד. זאת כאשר הסיורים כמו תמיד, יתמקדו באיזורי המורשת והטבע הסובבים את העיר כמו בית הכנסת החשמונאי העתיק, גבעת שר, גבעת התיתורה, הגבעות הדרומיות, בקעת הנזירים ואף חירבת אשון בשכונת מורשת, שתצטרף בהמשך לאחר שיסתיימו עבודות השימור של רשות העתיקות והעירייה. הסיורים יתקיימו אחת לחודש ובהתאם למזג האוויר ישולבו סיורים במוזיאון בדגש על האתרים. הסיור הראשון יוצא לדרך כבר השבוע ביום שישי 25.11 בשעה 9:00 עד 11:00, בבית הכנסת החשמונאי העתיק ובגבעת שר, בהדרכת יאיר עמיצור מרשות העתיקות. נקודת המפגש בחניית בית הכנסת החשמונאי העתיק ברחוב ראובן. ביום שישי הבא 2.12, יתקיים סיור ליקוט והיכרות עם הצומח בגבעת שר בהדרכת מירב הראל (רמת קושי בינונית). הסיור יצא בשעה 9:00 עד 11:00. שאר הסיורים יתקיימו כאמור אחת לחודש בהתאם למזג האוויר, חלקם בשבתות ובימי חמישי, יש לעקוב אחר העדכונים באתר העירייה ובאתר מוזיאון מורשת החשמונאים. 

מחיר כרטיס בודד – 20 שקלים. למשפחה – 50 שקלים. הרישום מתבצע מראש בלבד דרך אתר המוזיאון. יש להגיע לסיורים עם נעליים סגורות, כובע ומים. 

שמעון גואטה, מחזיק תיק תיירות, מורשת ושימור אתרים: “החוויה המודיעינית חוזרת לעונה נוספת ומאפשרת לכולנו לראות מקרוב את מה שכולם יודעים, שיש לנו את אחת הערים היפות ביותר בארץ. בסיורים המודרכים נראה את פינות החמד של העיר, נטייל באתרי הטבע העירוניים ונכיר את ההיסטוריה והמורשת באיזור. השנה אנו מציעים מגוון רחב של סוגי סיורים בהובלת המוזיאון המחברים בין השטח למוזיאון שבו מוצגים הממצאים שהתגלו בהם. הסיורים מתקיימים בהדרכת רשות העתיקות, החבאה להגנת הטבע, מוזיאון מורשת החשמונאים ועוד, מדריכים מתחומים מגוונים וכוללים שלל הפתעות. אני מזמין את כולם לקחת חלק פעיל וליהנות מהחוויה המודיעינית”. 

 

צילום: עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן