news08.net/ads.txt

החיוך נדם: איש ההגברה שלמה תם הלך לעולמו

עצב רב ברחובות: שלמה תם, בעל חברת הגברה וסאונד, ומהדמויות המוכרות בעולם המוסיקה – הלך לעולמו במהלך השבת.

עצב רב ברחובות: שלמה תם, בעל חברת הגברה וסאונד, ומהדמויות המוכרות בעולם המוסיקה – הלך לעולמו במהלך השבת.

ככל הידוע, תם בן ה-61, נחנק במהלך השבת, ככל הנראה מלגימת מים – ומותו נקבע במקום.

תם היה ידוע מאוד בתחומו. במשך שנים העניק את שירותיו, לזמרים רבים ובאחרונה לזמר איתי לוי, והן לעיריית רחובות ולמועצה המקומית גדרה.

רק ביום העצמאות האחרון העניק תם שירותי הגברה לעיריה במופע המרכזי של שלומי שבת. בעבר ליווה תם את גדולי הזמרים שימי תבורי, אבנר גדסי, אייל גולן ורבים וטובים.

הידיעה על מותו של תם, שרק לפני כחודשיים ערך מסיבת הודיה כאשר נודע כי יצא מכלל סכנה ממחלת הסרטן, היכתה בהלם את מכריו.

מני שפירא הספיד אותו בחשבון הפייסבוק: “האיש הגדול עם הלב הענק שתמיד היית שם בשבילנו ובשביל כולם, עם החיוך עם הנכונות עם העזרה, אהבת את החיים ואת בני האדם והם החזירו לך אהבה, אח יקר הקב”ה אוהב לידו את הטובים ביותר אהבתיך בכל לבי, עברנו חוויות נפלאות, ותמיד היית בשבילי אח גדול, בעבודתך היית מקצוען בכל רמ”ח איבריך ושאפת לטוב ביותר ממש לשלמות, תנוח על משכבך בשלום ותהיה מליץ יושר עבורנו, סיגל תם וכל המשפחה תנוחמו מהשמיים. ת.נ.צ.ב.ה”.

נדב אפללו כתב: “לפתוח תשבוע בבשורה כל כך קשה כואבת ולא מתעקלת. אבל לתחום ההגברה. שלמה תם ז”ל כל כך קשה לרשום את זה. הייתה עבורי חבר אח תמיד דואג תמיד מייעץ תמיד אוזן קשבת הייתה כמו סוג של אבא תמיד אהבנו אחד תשני תמיד היית מייעץ בקטע האישי בקטע המקצועי תמיד אמרת לי אין על הלב שלך נדב, תמשיך להיות אתה והרעש שמסביבך יעשה תעבודה. אני פשוט לא מעקל שלא נדבר עוד שלא הראה אותך פשוט כואב אין מילים יהי זכרך ברוך חבר אח תמיד תהיה חרוט בליבי”.

טרם ידוע על מועד הלווייתו. יהיה זכרו ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן