news08.net/ads.txt

החיילים הופתעו: ראש המועצה חיכה להם עם קפה ועוגה

חיילי גדרה פתחו את השבוע עם קפה ומאפה לדרך שהעניקו להם ראש המועצה יואל גמליאל יחד עם מתנדבי האגודה למען החייל

לחיילי וחיילות גדרה המשרתים בעיר הבה”דים, ניתן שירות הסעות מאורגנות לעיר בימי ראשון ובימי חמישי. שירות זה ניתן על ידי המועצה המקומית גדרה בשיתוף האגודה למען החייל. בתוך כך, החיילים והחיילות המגיעים להסעות ביום ראשון, מתקבלים באהבה ואף מקבלים קפה ומאפה טרם עליתם להסעה המאורגנת לעיר הבה”דים.

השבוע קיבלו את פני החיילים והחיילות מתנדבי האגודה בראשות יו”ר האגודה יגאל גלסנר, ראש המועצה יואל גמליאל ומנכ”לית מרכז אופק ליאת והב בן גל עם קפה ומאפה. החיילים והחיילות שהגיעו נהנו מבחר גדול של שתייה חמה וקלה.

ראש המועצה יואל גמליאל

: “גדרה מושבה קהילתית ומשפחתית, נמשיך לדאוג לילדינו החל מהגיל הרך ועד הבגרות ולהיות עבורם בכל שלב. הייתה לי הזכות לראות את חיילי וחיילות גדרה ולאחל להם שבוע טוב – העיקר, שמרו על עצמכם. תודה לאגודה למען החייל ובראשה ליו”ר יגאל גלסנר, על העשייה למען חיילי וחיילות גדרה לאורך כל השנה”.

סניף האגודה למען החייל גדרה החליט להרים את הכפפה  ומזמין את חיילי גדרה להגיע לסניף בימי שישי בין השעות 10:00-12:00  ולבלות עם כוס קפה חם, מאפים מתוקים, לשחק במשחקי טלוויזיה, קונסולות פלייסטיישן , ואקס בוקס וליהנות עם החברים.

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן