news08.net/ads.txt

החיים על פי הנומרולוגיה | שוקי גבאי ✦ הכול זה טיימינג – משמעות העיתוי בראייה נומרולוגית

שוקי

הנומרולוג המוביל בישראל, שוקי גבאי, שרבים מתושבי העיר לא עושים צעד בלעדיו, מצטרף לרשימת הכותבים של כל רחובות, יציג מאמר מתחום המספרים ויענה על שאלות הקוראים מידי שבוע.

לפי הנומרולוגיה, שהיא תורת המספרים, קיימת חשיבות רבה לעיתוי שבו האדם או המערכת הזוגית או המשפחתית בוחרים לבצע מהלכים כגון מעבר דירה, חתונה, פתיחת עסק, לימודים, שינוי עבודה, וכיוב’. כיצד תורת הנומרולוגיה יכולה לסייע בבחירת העיתוי לביצוע מהלכים? תפקיד הנומרולוג, בהקשר זה היא לאבחן את מאפייני העיתוי הנומרולוגי שבו נמצא האדם, בהתאם לתאריך הלידה הפרטי שלו ובהתאם לכך, לייעץ לו אילו מהלכים כדאי לו לבצע ומהו העיתוי המיטבי ביותר לעשותם. כך למשל, ישנם עיתויים הטובים לביצוע מעבר בית והתעסקות במבנה המגורים או העסק, עיתויים המתאפיינים בשינויים משפחתיים, עיתויים המתאפיינים בהתחלות חדשות וישנם גם עיתויי “משוב” שבהם מומלץ שלא לבצע מהלכים משמעותיים, אלא בעיקר “להקשיב” לתשובות המתקבלות על המהלכים וההחלטות שבוצעו קודם לכן, לעצור לטובת התבוננות, למידה והתפתחות רגשית ורק לאחר מכן לבצע מהלכי שינוי בהתאם.

במה הנומרולוגיה יכולה לסייע לרווקים ולרווקות?

לפי תורת הנומרולוגיה, ניתן לסייע לאישה או לגבר למצוא את בן או בת הזוג המתאימים להם ביותר זאת, על פי הפוטנציאל הקיים בתאריך הלידה שלהם וכן על פי הצרכים המתקיימים בתכונות ובסגנון אישיותם. כך למשל, ניתן לומר לאישה באיזו סביבתיות עיסוק צריך להימצא בן הזוג שלה, באופן שיאפשר לה למקד יותר את תהליך החיפוש, או לכל הפחות, לתת יותר צ’אנס לגברים התואמים לפוטנציאל הנומרולוגי שלה. אם כן, מה לגבי זוגות הנמצאים כבר ביחד, או זוגות הנמצאים בסוג של פרשת דרכים או משבר זוגי – כיצד הנומרולוגיה יכולה לסייע גם להם? הנומרולוגיה יכולה לסייע לבני הזוג לשמר את האיזון הזוגי הנכון ביותר בעבורם, בהתבסס על תאריך לידתם. כך, בהתבסס על הנומרולוגיה ניתן לא רק לאבחן את מידת ההתאמה הזוגית, בשלבים המוקדמים של הקשר, אלא גם להציל מערכות יחסים זוגיות וותיקות הנמצאות במשבר. בשפת הנומרולוגיה ניתן ללמד את בני הזוג להבין זה את שפתו של זה ולהכווין את בני הזוג לפעולות שיובילו לאיזון זוגי מחודש ומותאם יותר. כל זאת, תוך התחשבות בפוטנציאל של כל אחד מבני הזוג למימוש, ובעיתויים הנכונים להם לביצוע המהלכים האישיים והמשותפים.

לסיכום, חשוב לזכור כי הנומרולוגיה היא כלי אבחוני וייעוצי, הבא במטרה להכווין את האדם לכיוונים מיטיבים חיוביים ולמימוש מלוא הפוטנציאל הקיים בו. הבחירה כיצד לפעול תמיד נתונה בידיו של האדם. תמיד קיימת האפשרות לכוון מסלול מחדש. יתרה מכך, הייעוץ וההכוון הנומרולוגי בהקשר זוגי אינם תחליף לטיפול זוגי, במקום שנדרש לכך. יחד עם זאת, הייעוץ הנומרולוגי בהחלט יכול להשתלב בתוך תהליך טיפולי קיים ולסייע לו.

שאלה:

אני ילידת 10.1.1980, בן הזוג שלי יליד 2.10.1979. ברצוננו למכור ולקנות דירה גדולה יותר. האם אנחנו בעיתוי הנכון?

תשובה:

הנומרולוגיה נותנת לאדם את העיתוי המתאים למעבר בית. הבדיקה הנומרולוגית לגבי מעבר בית תעשה לפי תאריך האישה בלבד אבל יש גם לבחון שהגבר לא בעיתוי בעייתי. לעניינכם, אתם בעיתוי להתעסקות במבנה מגורים עד ינואר 2019 לכן זה עיתוי מצוין לבצע את המהלכים למעבר. יש לציין ולהבהיר שהשיקולים הכלכליים באחריותכם, כמו מחיר הבית והיכולת הכלכלית שלכם. בהצלחה, שוקי.

» יש לכם שאלה? שילחו אלינו עד יום א’ בצירוף תאריך לידה, שם מלא ואם את/ה נשוי/נשואה ציינו את תאריך בן/בת הזוג. אחד מהשולחים יקבל תשובה ללא עלות מהנומרולוג שוקי גבאי. שאלות למייל: [email protected]. על השאלה להיות ממוקדת.

הנומרולוג שוקי גבאי עוסק בתחום כשלושה עשורים, מחבר הספר “החיים על-פי הנומרולוגיה”, מכשיר דורות על גבי דורות של נומרולוגים, אנשי מקצוע היועצים ומכוונים בכל תחומי החיים על פי תורת הנומרולוגיה. ניתן להאזין לתכיתו מידי יום חמישי בשעה 22:00 ב-104.5FM רדיו צפון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן