החיפושים אחרי המורה לביולוגיה ממזכרת בתיה, נמרוד מוסלי – נמשכים. גם ראש המועצה והמנכ”לית סייעו בחיפושים

משטרת ישראל ממשיכה במאמציה לאתר את נמרוד מוסלי בן ה-38 ממזכרת בתיה אשר נעדר כבר שלושה ימים מביתו. מוסלי, גרוש ואב לילדה, נראה לאחרונה ביום חמישי באזור צומת נחשון ומאז נעלמו עקבותיו.

ראש המועצה גבי גאון והמנכ”לית יוספה חליבה, הגיעו לחפ”ק שנפתח באזור צרעה, שם שמעו פרטים על החיפושים מסנ”צ שרון מנור, מפקד תחנת רחובות. “אני מבקש להודות לכל גורמי הביטחון ויחידות החילוץ אשר פועלים ללא לאות לאתרו”, אמר גאון, “תודה מיוחדת לכל תושבי מזכרת בתיה שהגיעו לסייע בחיפושים. גאה בכם וברוח הסולידריות שהפגנתם. כולנו תפילה שבקרוב מאוד נמרוד ימצא בריא ושלם וישוב לחיק משפחתו”.

עם זאת, בקרב בני משפחתו של מוסלי, מורה לביולוגיה ומדעים בבית ספר החקלאי בכנות, חשים כי קיים חשש ממשי לחייו לאחר שנמצא מכתב בביתו. כמו כן, אותר ריכבו של הנעדר בצומת נחשון. אביו סיפר: “דיברנו איתו בפעם האחרונה ביום רביעי אחר הצהריים. הוואטסאפ האחרון שקרא היה בשעה 20:30, ומאז ניתק הקשר. אנחנו בהיסטריה של חיפושים. גילינו את המכתב שלשום בצהריים, ומבחינתו מדובר בחיפוש חירום”.

גובהו של מוסלי כ-1.80 מ’, מבנה גוף מלא, שיער חום ועיניים חומות. לבש חולצה לבנה ומכנסי ג’ינס בצבע כחול. כל היודע דבר על מקום הימצאו, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת רחובות בטלפון 08-9371500.

אנא, שתפו!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן