החלה עונת ליגת הכדורסל לכיסאות גלגלים: קב’ שלום-ראשון לציון ניצחה את עדי נגב-נחלת ערן

“הקמת קבוצת הכדורסל מתכתבת עם חזון הכפר – “מאמינים ביכולות – חוצים מגבלות” וכמובן עם השאיפה ליצור בית שיאפשר לכל אדם, עם כל יכולת, להשתתף בפעילות ספורט תחרותית ולהרגיש חלק.”

המשחק הביתי הראשון במסגרת פתיחת ליגה לאומית ב’ התקיים בין המצטרפת החדשה “עדי נגב – נחלת ערן” לקבוצת “שלום – ראשון לציון”

קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים עדי נגב קיימה אתמול (שלישי) את המשחק הראשון שלה במסגרת פתיחת הליגה מול קבוצת שלום – ראשון לציון, כשהיריבה מגוש דן ניצחה 47 -15

לפני פתיחת המשחק, קיימו טקס ודקת דומיה לזכר הנופלים במלחמה. נכחו במשחק המרגש ניסים סספורטס מנכ”ל ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, אבי וורצמן, מנכ”ל ‘עדי נגב נחלת ערן’ וד“ר יצחק (צאקי) זיו נר מנהל בית החולים השיקומי.

קפטן הקבוצה, שהחלה את דרכה בליגה: “אני קורא לפצועי המלחמה להשתקם בעזרת הכדורסל”.

הקבוצה מונה כ-10 שחקנים ורובם מטופלים בשיקום יום בעדי נגב. חלקם גם היו שחקני כדורסל לפני הפציעות והקבוצה מאפשרת להם לשלב את האהבה שלהם לענף בהתאם למגבלה איתם נאלצים להתמודד. בקבוצה מקווים שבקרוב יצטרפו עוד מספר שחקנים שיעבו את הסגל באימונים ובמשחקים.

“החלטנו לעלות למגרש במשחק הבית הראשון עם מדים סגולים כדי לתת כבוד עצום לחטיבה הסגולה, בעיקר כיוון שאפרת בטיטו, אמו של מח”ט גבעתי לירון בטיטו, נמצאת איתנו בשיקום והיא כמו אמא עבורנו. בהזדמנות זו אנו רוצים לחזק את כוחות הביטחון ששומרים עלינו ועושים הכל בגבורה רבה כדי לשמור על המדינה. נשמח לראות את האוהדים שלנו מגיעים לתמוך בנו במשחקים העונה. “הדחיפה” שלהם בהחלט תעזור לנו להגיע להישגים”. משתף ליעד אוריאל קפטן הקבוצה

שחקן הקבוצה אסף מנצור, בן 49 נשוי ואבא לשתי בנות חלה ב-2009 בדלקת בגזע המח ונכנס לקומה אשר ממנה התעורר ללא יכולת לזוז או לנשום. לאחר שנה של אשפוז + שיקום הגיע לעדי נגב ושם המשיך בהליך השיקומי, עם הזמן השתפרו היכולות שלו להתאים את חיו למצב החדש עם כסא הגלגלים. לפני כשנה הצטרף לקבוצת הכדורסל עדי נגב “אני שמח להיות חלק ממנה, לספורט יש חלק חשוב בשיקום הגוף והנפש ואני רואה זאת כמטרה חשובה עבורי ועבור הקבוצה”. אומר אסף”.

אבי וורצמן, מנכ”ל הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”: “הקמת קבוצת הכדורסל מתכתבת עם חזון הכפר – “מאמינים ביכולות – חוצים מגבלות” וכמובן עם השאיפה ליצור בית שיאפשר לכל אדם, עם כל יכולת, להשתתף בפעילות ספורט תחרותית ולהרגיש חלק. הכדורסל והפעילות הגופנית מאתגרים ומאפשרים להתקדם ולהשתפר, להשתמש ביכולות הקיימות ולקחת אותן עוד צעד קדימה.

הקמת הקבוצה תייצר במת מפגש של אנשים עם יכולות מגוונות סביב הספורט ותקדם את השחקנים ואותנו לקראת חברה המאפשרת ביטוי ומקום לכל אדם עם כל יכולת”.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עדי נגב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
4 months ago

בהצלחה עמי מאמן הקבוצה ולקבוצה שמתחילה את צעדיה הראשונים בליגה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
4 months ago

בהצלחה עמי מאמן הקבוצה ולקבוצה שמתחילה את צעדיה הראשונים בליגה

דילוג לתוכן