news08.net/ads.txt

החלו העבודות להקמת מתחם מזרקות מים בפארק המייסדים!

פארק המייסדים ממשיך להתחדש: עיריית רחובות החלה את העבודות על מתחם מזרקות מים חדשני במרכז הפארק


במתחם יוקמו עשרות מתזים צבעוניים עם תאורה מתחלפת
המתחם צפוי להיפתח בקיץ 2023פארק המייסדים עבר בשנה האחרונה שיפוץ מסיבי, שכלל גם הוספת מתחם נינג׳ה גדול ואת המונומנט ״❤ רחובות״ . מאז הוא הפך לאחד הפארקים היפים, העסוקים והאהובים ביותר בעיר. בימים אלה עיריית רחובות החלה את העבודות להקמת מתחם מים חדשני ומרענן במרכז הפארק. במתחם יהיו מזרקות מים צבעוניות עם תאורה מתחלפת שישמשו את הילדות והילדים בחודשי הקיץ. כחלק מהעבודות במקום עיריית רחובות תיחמה את האזור באמצעות גדר, במטרה לשמור על בטיחותם של המבקרים בפארק. למעט אזור זה, פארק המייסדים נשאר פתוח לקהל הרחב וניתן להמשיך ולהגיע ולבלות במתקנים השונים.

ראש העיר רחמים מלול: “פארק המייסדים במרכז העיר הוא מוקד משיכה למשפחות, ילדים וצעירים. מזרקות המים הן תוספת מתבקשת שתשמח ילדים וילדות רבים בעיר ותשמש אותם היטב בימים החמים. אני בטוח שעם תום העבודות יתווספו תושבים רבים לאלה הנמנים על מבקריו הקבועים של הפארק המיוחד שלנו וממה שיש לו להציע”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “כמו תושבי העיר גם אני מחכה למתחם החדש והמרענן. בקיץ הקרוב ילדי העיר ייהנו ממתחם חדש, גדול ומרווח שללא ספק יהווה מוקד משיכה משמעותי לתושבים מכל רחבי העיר. אני מודה לכולם על הסבלנות ומבטיח שיש למה לחכות”.

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן