news08.net/ads.txt

החל המיזם הבטיחותי בגדרה: ראש המועצה, יואל גמליאל: ״גדרה מובילה באיכות החיים״

למען ביטחון הוותיקים: המועצה המקומית גדרה מתחילה בימים אלה ביישום פרויקט בטיחותי בשיתוף שירותי הכבאות וההצלה- התקנת גלאי עשן ללא תשלום בבתי הקשישים בגדרה. 

את היוזמה מובילה חברת המועצה מחזיקת תיק הביטחון והחירום ענת טל.

המועצה המקומית גדרה מציינת בחג חנוכה הקרוב את יום הולדתה ה-135. במושבה מתגוררים כ-28 אלף תושבים ועל פי סקר שהתקיים לאחרונה, מעל 80 אחוז מרוצים מאיכות החיים בה ובראשם ממערכת החינוך. מנתוני הלמ”ס שהתפרסמו בשבוע שעבר עולה כי גדרה היא אחד הישובים המובילים בישראל עם תוחלת החיים הגבוהה בארץ. בימים אלה מיישמת המועצה, בליווי המחלקה לשירותים חברתיים, פרויקט למתן מענה בטיחותי לתושבי הגיל השלישי במטרה לשמור על ביטחונם של הקשישים בביתם ולהתריע בפני שריפות. מדובר בפרויקט שהינו ללא תשלום וביוזמת המועצה המקומית גדרה ושירותי הכבאות וההצלה במטרה להגביר את ביטחון התושבים.

חברת המועצה המקומית גדרה, ענת טל, מחזיקת תיק הביטחון והחירום ברשות, סיפרה על המיזם ואמרה: “שמעתי על הנושא האמור בשיחה עם נציב כבאות והצלה תושב גדרה, דדי שימחי. בעקבות זאת, יצרנו קשר עם תחנת הכיבוי ברחבות ולאחר מפגש בעניין, אנחנו יוצאים לדרך בימים אלה״.

בכמה בתי אב יותקנו גלאי העשן?

“במהלך החודש הקרוב יותקנו 50 גלאי עשן בבתי הקשישים ובחודש ינואר יותקנו עוד 50 גלאי. כך שב-100 בתי אב בגדרה יותקנו הגלאים בסיוע עובדי המועצה, עובדי שירותי הכבאות וההצלה וללא כל עלות כספית. אני מודה לכבאות והצלה על שיתוף הפעולה המלא”. במקרה של עשן או שריפה, גלאי העשן אמור לצפצף בתוך הבית ותפקידו להעיר תשומת לב האנשים הנמצאים בבית.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “גדרה מובילה באיכות חיים וגם במתן תחושת ביטחון. אני מברך על המיזם החיוני שעשוי ללא ספק להציל חיים. תודה לחברת המועצה ענת טל, לכבאות והצלה ולכל השותפים במיזם חשוב זה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן