news08.net/ads.txt

החל מבצע אכיפה נגד קבלנים לא רשומים בשפלה

שלומי-בן-עזרי-פוטו דוד אסייג (1)
ארגון הקבלנים ומהנדסי מועצה אזורית זמורה וגזר במבצע למיגור קבלנים לא רשומים הסוחרים ברישיונות בנייה
שלומי בן עזרי, מנכ”ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה נפגש עם נעה אוירבך-אבן מהנדסת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה זמורה ועם איתי פרס מהנדס הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה במועצה אזורית גזר – במסגרת קמפיין למיגור תופעת קבלני בניין שאינם רשומים ברשם הקבלנים וקבלנים שעושים שימוש ברישיונות של קבלנים רשומים.
“קבלנים לא רשומים הם לא מקצועיים, מעסיקים פועלים לא חוקיים, מתחמקים מתשלום מיסים ומזלזלים בתקנות הבטיחות וגורמים לתאונות עבודה” אומר מנכ”ל הארגון שלומי בן עזרי ומוסיף כי “על פי הסיכום, ארגון הקבלנים יעביר למהנדסי המועצות האזוריות מידע על קבלני בניין לא רשומים הפועלים בשטח השיפוט שלהם ועל עבירות בתחום בטיחות בבנייה המתבצעות באתרי  הבנייה בהם הם פועלים. מדובר באינטרס משותף למיגור התופעה הזאת”.
במסגרת הפגישות סוכם כי לאחר אימות המידע שיתקבל, יפעלו הצדדים יחד בכדי להוציא צווי הפסקת עבודה לאתרי הבנייה שהם מפעילים ובמקביל יפנו לרשם הקבלנים למחיקת רישיונות של קבלני בניין שסוחרים ברישיון שלהם עם קבלנים לא רשומים. עוד נקבע כי אחד המהלכים הראשונים בהליך האכיפה יהיה הצבת שלט בגודל של מטר מרובע בכל אתר בו יצוין “כאן בונה קבלן רשום – בהתאם לתקנות”.
(צילום: פוטו דוד אסייג)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן