news08.net/ads.txt

החל מהיום: נסיעות שיתופיות באמצעות Waze Carpool בפארק ת.מ.ר

מנהלת אזורי התעסוקה ב-ה.ל.ר ו-Waze החלו הבוקר (ראשון) בשיתוף פעולה ייחודי: נסיעות שיתופיות באמצעות Waze Carpool, שיתוף הפעולה נרקם על רקע פעילות הפורום הסביבתי בפארק תמר (המדע), בסיוע אגף התקשוב בעיריית רחובות. היום הושק השירות ברחבי פארק ת.מ.ר (המדע) לראשונה, וצוות של waze סייע לעובדים להירשם לאפליקציה וליהנות משירותיה. 

שירות הנסיעה השיתופית של waze מחבר בין אנשים הנוסעים במסלולים דומים ומתאם ביניהם נסיעה משותפת. למעשה מדובר בהצטרפות של עובדים לנהגים הנוסעים ממילא לאזור פארק המדע מאזורים שונים בארץ או בעיר, כך שהרכבים יגיעו מלאים למקום. הדבר חוסך עמידה בפקקים של יותר מכוניות ומפחית את העומס בחניה, מפחית את זיהום האוויר ומקדם סביבה ירוקה, הפחתת פליטות ועוד. את ההצטרפות הזו מניע שירות Waze Carpool, אשר באמצעות הקשה על הכפתור באפליקציה – מחבר בין אנשים מאותו אזור שנוסעים לאותו יעד.

במסגרת ההרשמה כל משתמש בוחר אם הוא מעדיף להיות נהג או נוסע (אפשר כמובן להיות גם וגם בהמשך), ולאחר מכן פשוט מתחילים לנסוע. הנוסעים משלמים מחיר המגלם השתתפות בהוצאות הנסיעה, הנהגים מקבלים תשלום, וכולם ביחד מסייעים להפחית את מספר המכוניות על הכביש ולפתור את בעיית הפקקים.

זו פעם ראשונה בארץ שהמיזם מקודם בהיקף שכולל פונקציות משמעותיות מרובות- פארק תעסוקה והשכלה גבוהה. במסגרת תקופת הפיילוט של המיזם, במשך חודשיים, מיום ה-26 במאי 2019 ועד ליום 26 ביולי 2019 ייהנו עובדי פארק תמר (המדע), הסטודנטים והסגל של הפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן, מנסיעות מסובסדות למשך חודשיים. על מנת להנות מההטבה, יש להצטרף לקהילת הנסיעות השיתופיות בפארק. מצ”ב הלינק לקבוצה עצמה.

איך זה עובד?
הנהגים נדרשים להוריד את האפליקציה של waze – אם ברצונם להסיע, ואת האפליקציה של waze carpool אם ברצונם להצטרף כנוסעים. מבצעים רישום קצר עם חשבון פייסבוק או גוגל- עובדה שמאפשרת להרגיש ביטחון ולקבל החלטה מושכלת ביחס לנהג ולנוסעים אליהם מצטרפים. משלמים מחיר המגלם השתתפות בהוצאות הנסיעה בתקופת ההטמעה- 2 ₪ (בלבד!), והנהגים יקבלו את יתרת התשלום עד לגובה של 50 ש”ח ע”י waze. התשלום לנהגים מתבצע דרך האפליקציה בצורה אוטומטית.

עו”ד עדי ספיר-מוטולה, ראש מינהלת אזורי התעסוקה וסמנכ”ל פיתוח עסקי בהל”ר: “ההצטרפות למיזם משיגה מספר מטרות עירוניות ותעסוקתיות: ראשית, יצירת קהילה מגובשת. שנית, תרומה להפחתת העומסים בכבישים והקלה בעומסי החנייה והחשוב ביותר- קידום קיימות עירונית והשגת יעד של תרומה בהפחתת גזי פליטה ויישום אמנת ברית ערים לאיכות חיים וסביבה. אנו קוראים לעובדים להצטרף למאמץ, ולכל חברה ומוסד אשר מעוניינים להטמיע את המיזם -ליצור עמנו קשר”.

הקבוצה של הנסיעות השיתופיות נקראת “פארק תמר (המדע) וצפון רחובות” והיא עתידה לתת מענה לאזור התעסוקה ולמוסדות האקדמיים הסמוכים אליו- הפקולטה לחקלאות ומכון ויצמן. כמו כן בימים אלה עתידה להיפתח גם קבוצה עבור פארק הורוביץ ומערב רחובות. צוות מטעם waze יגיע גם לפארק הורוביץ ללוות את תהליך ההטמעה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן