news08.net/ads.txt

החל מהערב: יריד המכירות השנתי של אלדד פרי נדל”ן יוצא לדרך

 

במהלך ימי היריד יוצעו הזדמנויות חד פעמיות להשקעה בשני פרוייקטי הדגל של החברה בלוד ורחובות – ויינתנו הטבות נוספות בשווי של עשרות אלפי שקלים. כמו כן יתקיימו בכל יום הרצאות העשרה מרתקות של מומחי נדל”ן ופיננסים

יריד המכירות השנתי של אלדד פרי נדל”ן יוצא לדרך. היריד יתקיים בין התאריכים 29 ביולי עד ה-2 באוגוסט, במשרדי חברת אלדד פרי נדל”ן (גולדה מאיר 7, נס ציונה). במהלך ימי היריד יישארו משרדי אלדד פרי נדל”ן פתוחים לקהל עד לשעה 22:00. במהלך ימי היריד יוצעו לקהל הרחב הזדמנויות רכישה במחירים מיוחדים בשני הפרויקטים החשובים של החברה – פרויקט ‘פרי בסט’ בלוד ופרויקט ‘פרי ביזנס פלייס’ רחובות. כמו כן יוצעו הטבות חד־ פעמיות לרוכשים בכל פרויקט בגובה של עשרות אלפי שקלים.

בפרויקט ‘פרי ביזנס פלייס’ רחובות, פרויקט הסטודנטים הגדול של אלדד פרי נדל”ן ברחובות, הנמצא בשלב שיווק המשרדים, מוצעת השקעה במשרד בנוי במחיר חסר תקדים של החל מ-129 אלף ש”ח בלבד. רוכשי משרד במהלך תקופת היריד יקבלו הטבה יחודית בגובה שכ”ט עו”ד בעסקה. בפרויקט המגורים הייחודי פרי בסט בלוד יוצעו לציבור דירות 3 חדרים במחירים של החל מ-1.09 מיליון ש”ח ובנוסף לכך – הטבת ריהוט ייחודית למשתתפי היריד בשווי של 40 אלף שקלים. בכל אחד מימי היריד יתקיימו הרצאות של מומחי נדל”ן ופיננסים – עורך הנדל”ן של ידיעות אחרונות עופר פטרסבורג, מנכ”ל פרי נדל”ן ליאור ברדוגו, יועץ המשכנתאות חנן צאיג, הכלכלן שלמה מעוז וגם אשת החינוך מיכל דליות. ההרצאות יתקיימו בשעה 20:00 בכל יום, בהרשמה מראש.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ”ל אלדד פרי נדל”ן, “יריד המכירות השנתי שלנו מהווה הזדמנות חד  פעמית להצטרף לפרויקטים המיוחדים בארץ, במחירים שלא יחזרו על עצמם ובהטבות נוספות בשווי של עשרות אלפי שקלים חדשים. המשקיעים יכולים לבחור בין הצטרפות לרכישה של דירה בפרויקט מגורים ייחודי בלוד, או השקעה במשרד בפרויקט הדגל שלנו ברחובות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן