news08.net/ads.txt

החל מהשבוע: ההופעות החיות של רדיו קול השפלה (103.6 FM) באולפן השקוף בשוק העירוני חוזרות!

לאחר עצירה של שלושה שבועות בתקופת בין המצרים, ההופעות החיות של רדיו קול השפלה (103.6 FM) חוזרות לאולפן השקוף בשוק העירוני וכולם מוזמנים! לאה שבת, נועם בנאי, מתן לוי וגן תורן הם רק חלק מהאמנים שיגיעו לחגיגת הקיץ של רדיו קול השפלה בשוק החדש

סדרת אירוחי הקיץ היא חלק משיתוף הפעולה המתמשך בין אגף השכונות בעיריית רחובות, המנהל את השוק העירוני, אגף חזות העיר ואגף החינוך לבין קול השפלה, המשדר בדרך כלל מהאולפן של תלמידי התקשורת של בית הספר “דה שליט” שגם מפיקים, משדרים, מארחים ומראיינים את האומנים. הכל במטרה לעשות שמח בשוק המתפתח בעיר בתמיכת ראש העיר, רחמים מלול.

מדי שבוע בימים חמישי-שישי מגיעים לאולפן השקוף של רדיו קול השפלה אמנים לראיון והופעה חיה המועברת בשידור חי ברדיו (103.6 FM) ותושבות ותושבי העיר מוזמנים להגיע לרחבת השוק ולצפות בהופעה. בחודש הקרוב יגיעו להתארח באולפן:
11/8 ב19:00 נועם בנאי
12/8 ב11:00 אליזט
18/8 ב19:00 לאה שבת
19/8 ב11:00 מתן לוי
25/8 ב19:00 דן תורן
26/8 ב11:00 יוסי שטרית

התושבות והתושבים מוזמנים להגיע ולצפות בהופעות החיות או ליהנות מהשידור ברדיו בתחנה 103.6FM.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנחנו ממשיכים את מסורת ההופעות בשוק ומזמינים את תושבות ותושבי העיר להגיע לשוק ולשלב את הקניות לשבת עם הופעות, מוסיקה חיה ואווירה שיש רק ברחובות”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “השידורים החיים ברדיו מועברים ע”י תלמידי קריית החינוך דה שליט שעושים עבודה מקצועית ויוצאת דופן שלא רואים באף עיר אחרת בארץ. אני מזמין את התושבות והתושבים להאזין לשידור ולתמוך בעשייה המדהימה של התלמידים שלנו”.

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר: “אנחנו מחזירים את ההופעות לשוק! בחודש הקרוב, לצד אירועי התרבות והמופעים בעיר ובגינות, התלמידים צפויים לארח עשרות אמנים ולהמשיך להביא לשוק מוסיקה טובה, אווירה חדשה ושמחה רבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן