news08.net/ads.txt

החל ממחר: מתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות – ייסגר

‏בהתאם להחלטת פיקוד העורף כפי שנמסרה היום לעיריית רחובות ולאור שיעור התחלואה הנמוך, החל ממחר (שני) לא תיערכנה בדיקות לגילוי נגיף הקורונה באתר הפרדסנות ברחובות ואתר הבדיקות ייסגר.

עד כה שיבץ פיקוד העורף בעיר רחובות בדיקות לגילוי הנגיף מדי יום, ולתושבי העיר נערכו בדיקות בסמוך לבית מבלי לנסוע לערים אחרות. כאמור- החל ממחר תיפסקנה הבדיקות לאור שיעור התחלואה הנמוך. על התושבים שנזקקים לבדיקה- ליצור קשר עם קופת החולים שבה הם מבוטחים.

כזכור, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הודיע בשבוע שעבר כי לא יבקש להאריך את המגבלות שיפקעו ביום שלישי, 1.6.21. המשמעות היא שיבוטל הצורך בתו ירוק ויבוטלו מגבלות התו הסגול.

השר אדלשטיין: “ישראל חוזרת לשגרה! לפני פחות מחצי שנה התחלנו את מבצע החיסונים. בזכות העבודה המצוינת של אנשי מערכת הבריאות – קופות החולים, בתי החולים, מד”א, מגן ישראל ועובדי משרד הבריאות – ובזכות ההתגייסות המדהימה של אזרחי ישראל, ביצענו את מבצע החיסונים הטוב בעולם. מזה זמן רב אנחנו קוצרים את פירות החיסונים עם תחלואה נמוכה. לצד זה, משרד הבריאות גיבש לאורך הדרך מתווים לפתיחה מדורגת וזהירה של המשק, שאפשרו שמירה על נתוני תחלואה נמוכים לאורך זמן. כעת לשמחתי ניתן מבחינה בריאותית לבטל את הצורך בתו ירוק ואת מגבלות התו הסגול. המשק ואזרחי ישראל יקבלו אוויר נוסף לנשימה.

עם זאת, החזרה לשגרה היא עם ‘כוכבית’: משרד הבריאות פועל להמשיך את המצב הירוק בשטחי מדינת ישראל וימשיך לעקוב בצורה רחבה יותר כדי למנוע התפרצות. כמובן שאם תהיה התפרצות נאלץ לחזור אחורה. אני קורא לאזרחי ישראל לא לצאת למדינות עם תחלואה גבוהה ולעקוב אחרי אזהרות המסע של משרד הבריאות. גם במדינות שניתן לטוס אליהן – חשוב להקפיד על ריחוקים חברתיים. עם החזרה לישראל – מוטלת החובה להקפיד הקפדה יתירה על ההנחיות. היוותרות מצב תחלואה נמוך תלויה בנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן