news08.net/ads.txt

החל מ-1.45 מיליון ש”ח: קבוצת יוסי אברהמי קיבלה היתר בנייה בפרויקט SEA SIDE באילת

קבוצת יוסי אברהמי מדווחת כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט SEA SIDE (סי סייד) באילת. הפרויקט הוא קומפלקס מגורים ונופש, הכולל מגוון פסיליטיס במתחם אחד. הוא נבנה במקומו של מלון “סונסטה” המיתולוגי על קו הטיילת בעיר ויכלול 219 יחידות דיור ו- 100 יחידות מלונאיות, כאשר המלון מופרד ממתחם הדיירים.

בפרויקט מוצעות למכירה דירות סטודיו, דירות בנות 2.5 ,2 ו-3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החללים המשותפים של המתחם יכללו בריכה אובאלית יפהפייה, מסעדות, בתי-קפה, חנויות, לובי בעיצוב יוקרתי וחניון פרטי. מהחברה נמסר כי בפרויקט נותרו למכירה כ-50 דירות וכי מחירה של דירת סטודיו הינו החל מ- 1.45 מיליון ₪. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשנה.

לדברי יפה סדן, סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת יוסי אברהמי: “הביקוש לדירות באילת הלך והתעצם בשנה האחרונה, בעיקר מצד משקיעים ישראלים אך גם מצד תושבי חוץ. ישנם רוכשים רבים שקנו דירה בפרויקט על מנת שתשמש כדירת נופש וכאשר הם לא בדירה – היא מושכרת. עם ההחלטה על העלאת מס הרכישה לדירה שנייה, כמות העסקאות בפרויקט שילשה את עצמה”.

קבוצת יוסי אברהמי מקימה בימים אלה שני פרויקטים נוספים באילת: פרויקט “התמרים 13” הכולל 64 יח”ד וממוקם במרכז העיר ופרויקט “גולף גולד” – פרויקט בוטיק הכולל 34 יח”ד. פרויקטים נוספים שיוקמו בעיר נמצאים כעת בשלבי תכנון.

קבוצת יוסי אברהמי נוסדה לפני 42 שנים על ידי יזם הנדל”ן יוסי אברהמי והיא מחברות הנדל”ן הבולטות בישראל. הקבוצה יוזמת ומבצעת פרויקטים למגורים בכל הארץ, בין היתר בתל אביב-יפו, הרצליה, רמת גן ואילת. כמו כן, הקבוצה פעילה במספר מתחמים של התחדשות עירונית ובקרוב תיכנס לתחום המלונאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן