news08.net/ads.txt

החנה בחניית נכים, קיבל דו”ח וקילל את השוטרים: “יא מנייאק, שהכסף יהיה לכם לתרופות”

IMG-20161223-WA0026

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד תושב באר שבע מתוכו עולה כי במאי האחרון בשעות הערב הוא הגיע עם בני משפחתו אל מתחם בילו סנטר והחנה את רכבו בחניית נכים מבלי שיש לו את האישור הנדרש לכך.

משפחתו יצאה מרכבם והוא נשאר להמתין להם במושב הנהג. שוטרי תחנת רחובות שערכו סיור שגרתי במקום – קרן נתן ושמואל אקוע ניגשו אל הנהג, הפצירו בו כי הוא חונה בחניית נכים והוא בתגובה השיב כי לא הבחין בכך וכי הוא מיד נוסע מהמקום. בנסיבות אלו ביקשה השוטרת את רישיון הנהיגה שלו והיא העבירה את הפרטים בכדי לרשום את הדו”ח.

בתגובה יצא הנהג (41) מהרכב, ניגש אל השוטר ואמר לו: “יאללה, תן תן את הרישיון”, השוטר ביקש שימתין בסבלנות ולא יעורר פרובוקציות. בעת שהשוטרת שבה מניידת המשטרה לאקוע ובידה פנקס הדוחות, שבה אישתו של הנהג לרכב עם ילדיהם וניסתה להרגיע אותו, אך הוא המשיך לצעוק “מה אתם רוצים, יאללה תשחררו. מי אתם בכלל, חתיכת שרמוטות, מניאקים, תכתבי שגם איימתי עליך, י’בני זונות, יא מנייאק, שהכסף יהיה לכם לתרופות”. כעת מתמודד הנהג עם סעיפי אישום של העלבת עובד ציבור בעת מילוי תפקידו והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן