news08.net/ads.txt

החשד להתעללות בתינוק בדרום: “הוא אינו מגיב. נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך”

בית חולים

החשד להתעללות בתינוק בדרום: הודעות ווטסאפ שכתבו ההורים, ושהוצגו בבית המשפט בדיון בהארכת מעצרם – חיזקו את החשדות נגדם. כמו בדיון הקודם, גם הפעם בבית המשפט אמר נציג המשטרה שהפגיעה בפעוט קשה מאוד, שיש בו חשד לפגיעה מוחית והוא בטיפול נמרץ. נציין שבמהלך הדיון עלה שממצאי החקירה מחזקים את הראיות נגד החשודים, בין היתר הודעות ווטסאפ בין ההורים.

כזכור, לפי עדותו של מנהל טיפול נמרץ, הפעוט הגיע לבית החולים ללא הכרה והיה לו דופק נמוך, וכשהתחיל להנשים את הקטין, הוא שם לב כי ישנם סימני חבלה בראשו של הפעוט ושטפי דם. עוד מסר הרופא בעדותו כי נראה שהסימנים על גופו של הפעוט אירעו בימים האחרונים.

הרופא הבהיר כי בשלב זה לא ניתן לקבוע בוודאות שמקור החבלה בהתעללות, אך לא ניתן לשלול זאת. האב סיפר בחקירתו כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן