news08.net/ads.txt

החשוד בדריסת בן ה-12: הורשע בנהיגה בשכרות לפני 6 שנים

נהרג חודש לפני בר המצווה: הילד בן ה-12 שנהרג בערב יום הכיפורים מפגיעת רכב בכביש 4 ליד גבעת שמואל, בעת שרכב על אופניו בעיצומו של יום הכיפורים, הוא תושב רמת גן, תלמיד בית הספר אביגור.  לאחר התאונה עצרה המשטרה את הנהג הפוגע, ערן אזולאי (40), תושב באר יעקב. הוא חשוד בנהיגה בשכרות והובא אמש להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, שהותיר אותו במעצר עד ליום ראשון. לאזולאי היו כבר שתי הרשעות קודמות בגין נהיגה בשכרות, אחת מהן מתאונה שהיה מעורב בה לפני שש שנים.

פרקליטו של אזולאי עו”ד חאלד סווליחי אמר בבית המשפט כי “החשוד בגדר הלום קרב מהאירוע שחווה כרגע. ליבו יוצא למשפחת קורבן העבירה ומצר על התוצאה. בין זה לבין לקבוע שיש חשד סביר שביצע עבירה כלשהי המרחק רב מאוד”.

שופטת בית המשפט השלום, ד”ר מיה רויזמן-אלדור, כתבה בהחלטתה כי “כבר עתה אציין כי מדובר במקרה מצער ביותר, יש לומר אף טרגי שאין לי כל ספק שגם החשוד עצמו מבכה את תוצאותיו, ומצר עליהן כפי שגם נטען בפני. לצד זאת לא ניתן להתעלם מנסיבות האירוע ומתוצאותיו כפי שעולות מן החומר המצוי בפניי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן