news08.net/ads.txt

החשוד בירי בלוד: “פחדנו לחיינו, הייתי חייב לירות”

אחרי לילה סוער בו התפרעו ערביי ישראל במוקדים רבים, מנסים ברחבי הארץ לחזור לשגרה. בלוד, בה יהודי ירה למוות בצעיר ערבי בטענה להגנה עצמית וצעירים ערבים התפרעו והציתו בית כנסת וישיבה, מנסים להתאושש מאירועי הלילה. החשוד בירי סיפר על הרגעים הדרמטיים: “הרגשתי סכנת חיים, הייתי חייב לפעול. כשירינו לאוויר האירוע רק הסלים והסלים. פחדנו לחיינו, היינו חייבים לירות”. 

 

החשוד, כבן 34, תושב העיר לוד ואב ל-4, הוסיף: “בהיעדר נוכחות משטרתית הייתה סכנת חיים ממשית. היינו חייבים לפתוח בירי”. עורך דינו עדי קידר מסר: “מרשי נאלץ הלילה לירות מנשקו האישי אשר מחזיק ברישיון, בכדי להניס פורעים רעולי פנים אשר תקפו קבוצה גדולה של תושבים ובתים באמצעות אבנים, אלות ובקבוקי תבערה”.

ההרוג הוא מוסא מאלק חסונה, בן 25 שלקח חלק בהפגנה. אביו, מאליכ חסונה, סיפר בדמעות: “הילדים שלו עוד לא יודעים כלום. אמא שלו בלי הכרה. כואב לי על הבן שלי. אני לא יודע איך אני אספר לילדים”. במהלך הפרעות הציתו צעירים ערבים בית כנסת וישיבה בלוד. תושב המקום סיפר: “אנחנו מפחדים לישון בלילה, הורדתי את המזוזה בלילה מחשש שיתקפו אותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן