news08.net/ads.txt

החשוד בפשע השנאה כנגד בעלת גן ילדים בבאר יעקב נעצר

לאחר ימים מתוחים, הודיעו היום (שישי) במועצת באר יעקב כי בשיתוף פעולה עם המשטרה, נעצר החשוד במעורבות שלטי הנאצה שנתלו סמוך לגן בבאר יעקב אשר מנוהל על ידי גננת מהקהילה הלהט”בית.
כזכור, אלמונים תלו ברביעי האחרון שלט בסמוך לכיכר המועצה בבאר יעקב, עליו נכתב שם גם ילדים יחד עם הכיתוב “מנוהל ע”י לסביות”. אירוע זה מתרחש אחרי שבשבוע שעבר רוססו קירות הסמוכים לגן עם הכיתוב “גן הלסביות”.
ראש המועצה, ניסים גוזלן שהתערב בנושא, הודיע כי המשטרה שמה את ידיו על החשוד: “השיטור העירוני בבאר יעקב ערך חקירה נרחבת, הגיע אמש לחשוד ועצר אותו. מדובר בתושב חולון בעל סכסוך בן מספר שנים עם בעלת הגן על רקע אישי. אני שמח שאושש מה שידעתי, המעשה לא נעשה על ידי תושבי באר יעקב! באר יעקב תמיד הייתה בית חם ואוהב לכלל תושביה. בימים הקרובים נקיים פגישה עם ארגון חוש”ן – ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הלהט”בית – ונבחן יחד שיתופי פעולה בהתאם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן