news08.net/ads.txt

החשוד השני (מרמלה) במעורבות באירוע ירי הסתתר בשיחים – בשטח מזכרת בתיה

החשוד השני (מרמלה) במעורבות באירוע ירי הסתתר בשיחים – בשטח מזכרת בתיה. החשוד השני אף הוא מרמלה

בלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל”פ) של מרחב שפלה יחד עם לוחמי יחידת המסתערבים של החטיבה הטקטית במשמר הגבול, בצעו היום פעילות מיוחדת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לשם איתור ומעצר החשודים במעורבות באירוע הירי בכביש 6 לפני יומיים.

בתוך כך, אמש עצרו בלשי יחידת יל״פ שפלה חשוד ראשון במעורבות וכעת לוחמי יחידת המסתערבים של החטיבה הטקטית במג”ב ביחד עם בלשי יחידת החקירה עצרו חשוד נוסף – תושב רמלה בשנות השלושים לחייו, כשהוא מסתתר בשיחים בשטח פתוח באזור מזכרת בתיה.

בכוונת המשטרה להביאו מחר, בהתאם לצורכי החקירה, לבית המשפט בראשל״צ בבקשה להאריך את מעצרו.

ראש הצוות לטיפול וצמצום האלימות בכבישים ניצב יהודה בן עטר: “הטיפול באלימות בכבישים משימה לאומית”.

הפורום לטיפול וצמצום תופעת האלימות בכבישים בראשות ר׳ אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר התכנס היום באגף התנועה של משטרת ישראל לדיון ראשון לבחינת היקף התופעה ודרכי הטיפול האפשריים. חברי הפורום שהוקם בהנחיית מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי דנו היום גם בשורה של הצעות לצעדי התמודדות ואכיפה של האלימות בכבישים.

בפורום חברים ר׳ את״ן ניצב יהודה בן עטר, רח״ט חקירות תנ״צ שלומית לנדס, רח״ט תביעות תנ״צ דדו זמיר, רמ״ח מבצעים נצ״מ אופיר בינדר, דובר המשטרה נצ״מ אלי לוי, קצין אג׳מ אגף התנועה נצ״מ חי מזרחי, רמ״ח תנועה באגף התנועה נצ״מ שלי שאול, פרקליט מחוז דרום ארז פדן, מנכ״ל עמותת אור ירוק עו”ד יניב יעקב, מנהלת חטיבת החינוך וההסברה ברלב״ד נחמה לאור דרורי, הקרמינולגית ד״ר נילי כהן רוכברגר, ונציגי משטרה מאח״מ, אג״ת , הייעוץ המשפטי והייעוץ הארגוני במשטרה.

ניצב יהודה בן עטר: “משטרת ישראל רואה כמשימה מהמעלה הראשונה את הטיפול בתופעות של אלימות מכל סוג ובהן תופעת האלימות בכבישים. ההתגייסות הרחבה של המשתתפים בפורום מלמדת על החשיבות שכלל הגופים מיחסים לטיפול בתופעה. בקרוב נגבש את הרעיונות של כלל החברים בפורום ונציג אותם למפכ״ל. כבר כעת משטרת ישראל פועלת בעוצמה ובנחישות רבה לטיפול באלימות בכביש תוך הגשת כתבי אישום כנגד החשודים. אני קורא לאזרחים שנופלים קורבן לאלימות מכל סוג או מוצאים עצמם עדים למקרה אלימות לדווח מיד למוקד 100 של המשטרה״.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן