news08.net/ads.txt

הטור של ליזה ללוצשווילי | שורף לי בנשמה

ליזה

 

גיליון ח”י כפול – מי היה מאמין? אומרים שהזמן טס כשנהנים והאמינו לי, בין כל ההתרוצצויות והעבודה הלא פשוטה להוציא לאור מידי שבוע גיליון איכותי, מאתגר, מעניין ומלא בתוכן יש פה הרבה סיפוק. סיפוק, אמונה ומלא אהבה

בכלל, כל דבר שאני בוחרת לעסוק בו, נעשה מתוך הנפש פנימה. גם אם מרביתנו עובדים ולא לשם שמיים, אם אין בך את יצר התשוקה בעשייה – בכל עשייה – הדבר יהא ניכר ובוודאי שלא יהיה מושלם. הדבר משול גם לתפילת השחרית אותה אני נוהגת לומר בהתלהבות מידי בוקר. אני אוהבת את אלוהים, אוהבת לקום בבוקר ולהודות לו שבחר להחזיר את נשמתי. באופיי, אם בחרתי לגעת במשהו, הוא חייב להיות מושלם – לכל הפחות. כך גם לגבי אמירות. אם בחרתי להטיל פצצה, גם שם הייתה בי כוונה מלאה ובדרך כלל לפני כל דבר שאני אומרת אני חושבת, לפחות שלוש שניות – ואז: בום!

תראו, אין לי בעיה עם גברים, ההפך הוא הנכון – לזן המאוד מיוחד הזה של האנושות והפחות חכם מבין שני המינים קשה להכיל אותי, לאכול אותי, להבין אותי, להפנים שיש נשים שהן אסרטיביות ועם זאת טובות ומלאות נתינה. למין הפחות יפה-מוכשר-אינטלגנטי-אטרקטיבי, להלן: הגברים שביניכם, קשה להכניס למוח המאוד קטן שאיתו נולדתם, שלהשפלת אישה או ביזויה, יש מחיר – והוא ניתן מלמעלה, בשלב מסוים, במקום הנכון, בטיימינג המאוד לא מושלם מבחינתכם.

כבר ציינתי בעבר, שכולנו כנשים, עוברות מכשולים בחיים, אני קוראת להם מבחנים – והחוכמה היא לעמוד על שתי רגליים, למרות הכל – ולסדר את הכתר כי אין אישה שלא נולדה מלכה, אין אישה שלא נולדה יפה, אין אישה שאין לה עוצמה וכוח וחוזק. אני יודעת שלכל אחת יש כתר וירטואלי על הראש וכל אחת בוחרת האם להסתובב איתו, להיות חזקה, נחושה, אסרטיבית, בעלת עוצמה או פשוט להישבר ולהיכנע – ועדיין היא תהא חזקה, אם לא בגופה – בנפשה, יותר מכל גבר. אין אישה בעולם שלא חוותה משבר, אין אישה בעולם שלא היה לה קושי ועם זאת אין אישה בעולם כולו שלא יכולה להחליט שמעתה ואילך היא עוצרת את הכל, נושמת, מביטה במראה ועושה קודם כל למענה.

ואולי בגלל ההערכה המאוד גדולה שלי למין הנשי, איני מסוגלת להבין את אותם תשעת הגברים ששלחו לי סרטון קשה מאוד של אשת הנדל”ן לשעבר אשר צילמה עצמה כשהיא שוהה בבית החולים ובו היא מבצעת פעולה מינית. את הסרטון היא העלתה לרשת החברתית – כנראה בשל הפרעה נפשית או מצוקה אליה נקלעה. הסרטון התגלגל והגיע אליי תשע פעמים. לא פעם אחת, לא פעמיים, תשע פעמים!!! לעזאזל! הזדעזעתי, דמעה זלגה מעיניי, התביישתי באותם חברים שלי ששלחו אליי את הסרטון. ניכר כי אותה אישה חווה משבר נפשי קשה, בלתי ניתן להבנה – ואף אחת ואף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות בנעליים של מי שכונתה אשת העולם הגדול.

כמי שנמצאת בתקשורת זו השנה ה-21, אני חייבת להודות שפרסמתי המון חשיפות בחלוף השנים אך גם לי היו גבולות. באחת הפעמים כשסירבתי לפרסם דבר מה, פוטרתי מהמערכת ואם להודות, הדבר לא הזיז לי. האמת שלי חשובה יותר מהכל, היושר וההגינות כלפי בני אנוש חשובים מאחלה ג’וב עם אכבר כסף. לקח לו, לאותו מייסד עיתון, בדיוק שלוש שעות כדי להבין את עמדתי, הוא התנצל ולאחר מסע שכנועים מגורם שלישי הסכמתי לשוב – בתנאים שלי, עם הגחמות שלי והרצונות שלי והאמת שלי. מאותו רגע הוא ידע שלא שולחים אותי למשימת ‘השפל את האחר’.

ידוע כבר שגבר עם כוח של צבא שלם, אף פעם לא יבין את כוחה של אשת חיל אחת – אך לבזות ולהשפיל בשביל לזכות ברייטינג או פופולריות אף פעם לא ירשים אותי. גברים יקרים, זה שגם לכם יש את סרטון העירום הזה של אותה אישה הנמצאת ברגעיה האומללים ביותר, מוריד מערככם ובזכותכם – שורף לי בנשמה. אתם מוזמנים למחוק אותה ואז לשים את האגו הנפוח שלכם בצד ולחשוב לרגע: אם הייתה זו אמא שלך, אחותך, אישתך או בתך, היית מפיץ את הסרטון הזה?

הלוואי עלינו שבת של חמלה ואהבת חינם, ליזה ❥

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן