news08.net/ads.txt

הטור של לימור נחמני: “כל הגברברים שאי פעם אמרו לי לא – היום מחפשים אחריי”

לימור

יש לי דברים רבים לומר על כושר תזונה ובריאות, וחשבתי לעצמי: מה עניין אותי לקרוא ולהבין בתור אישה שמנה? והתשובה הייתה: ביטחון עצמי! ולמה דווקא ביטחון עצמי? כי לצערי החברה שלנו מקבלת אליה רק אנשים יפים ורזים והנורמה בחברה כיום היא להיות רזה, דבר אשר נשאב מהפרסומות ומהסביבה, “מודל הרזון”.

מודל הרזון מתנוסס על שלטי החוצות, פרסומות בטלוויזיה, אינסטגרם, פייסבוק ובכל כלי התקשורת כאשר המסר הוא ברור, נהיר וחד משמעי: אדם רזה הוא אדם יפה! גם היחס כלפי בן אדם רזה ובן אדם שמן הוא שונה בחברה הישראלית.

מניסיוני האישי אני יכולה לספר לכם כי אני הייתי עם ביטחון עצמי גבוה אבל תמיד נחבאתי אל הכלים מכיוון שאף פעם לא הייתה לי אפשרות לפנות אל החבר’ה ושיהיה לי say. למעשה, אני מגדירה זאת, כ”חיה מתה”. יש שיגידו שאני מדברת שטויות ושגם אנשים שמנים הם אנשים מקובלים בחברה, אבל לצערי זה לא נכון. תראו לי דוגמנית מצליחה שמנה! תראו לי שחקנית מצליחה שמנה?! – אין.


לכל אדם עולם ומלואו כך גם לכל אדם שמן: לכל אדם, באשר הוא עולם שלם שחפץ לפרוץ החוצה. ואני אומרת לכם, תנו להם במה, תחשבו מה הייתם מרגישים אם הייתם במקומם, תשתפו אותם, תקבלו אותם לעבודות, תתייחסו אליהם כשווה בין שווים מאחר והם חלק שווה בחברה.

וכעת מגיעה הנקמה המתוקה שלי – כל הגברברים שאי פעם אמרו לי לא או יותר נכון ניסו ליתן לי תירוצים כדוגמת: “אנחנו לא מחפשים כרגע קשר”, “אני לא מוכן נפשית כרגע”, או שפשוט נעלמים כלא היו, היום רודפים אחרי, עוקבים אחרי בפייסבוק, באינסטגרם ומחפשים רק לדבר איתי והמשפט הראשון שלהם זה “כמה זמן לא דיברנו, הזמן עשה לך טוב”. מגוחך!

לימור נחמני, לפני ואחרי

הייתי לימור נחמני אז ואני לימור נחמני היום. אולי אפילו קצת משודרגת, אבל היי הנפש שלי נשארה אותה אחת! הלב שלי, האופי שלי והכי חשוב שכרגע בתור אחת שהייתה בשני הצדדים אני לחלוטין יודעת איך זה מרגיש! לסיכום – תהיו אנשים טובים ולא משנה איך אתם נראים ואיך נראים האחרים! אלוקים אוהב אנשים טובים.

אוהבת אתכם,
לימור נחמני – מאמנת כושר אישית
ניתן לפנות אליי במייל [email protected]
או באינסטגרם limor_gabriella_nachmni

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן