news08.net/ads.txt

הטיסות הראשונות של חברת “ראיינאייר” מבריסל ומליטא הגיעו היום ל”רמון”

חופשת חורף חמה מנמל תעופה אילת – “ע”ש אילן ואסף רמון”

טסים לכריסמס בחו”ל? היעדים הפופולריים במחירי תחרות מנמל התעופה אילת “רמון”. היום (שבת) הגיעו הטיסות הראשונות של חברת “ראיינאייר” מבריסל ומליטא. החברה תפעיל טיסות  ישירות מאילת “רמון” לקרקוב, פריז, בריסל וליטואניה. חברת “וויז אייר” נחתה היום מרומא ותפעיל טיסות ישירות לרומא ווינה, בתדירות של לפחות 2 טיסות שבועיות. מתחילת השנה עברו ברמון אילת בטיסות בינלאומיות למעלה מ-11,000 נוסעים – גידול של 110 אחוז לעומת שנה שעברה.

זוהר גפן מנהל נמל התעופה רמון שבאילת

אמר: “זהו רגע מרגש לראות את ענקיות הלאו קוסט חוזרות לאילת. זהו מאמץ משותף של משרד התירות, העיר אילת והנהלת רשות שדות התעופה. מדינת ישראל מספסדת את הטיסות לרמון ופתיחת הקווים היום הן תוצאה של השיח וההבנה שהטיסות לכאן משתלמות לנוסעים ולחברות התעופה”. זוהר הוסיף: אנחנו מודים לחברות התעופה שמאמינות ביכולות של נמל התעופה רמון. נמל התעופה ערוך לקלוט כל חברת תעופה וכל טיסה מכל יעד.

חברות “ראיינאייר”  ו”וויז אייר” מצטרפות לטיסות חברות “טרנסאוויה” ו”פינאייר” שהחלו  כבר לפעול בתחילת נובמבר ליעדים  הלסינקי בפינלנד ופריז צרפת. וכאמור היום נחתה באילת טיסת רייאנאייר מבריסל וליטא ווייזאייר מרומא. סך הכל עברו בנמל התעופה אילת “רמון” מתחילת השנה  למעלה מ 740,000 נוסעים גידול של 24 אחוז לעומת שנה שעברה. הגידול  בתנועת הנוסעים והביקוש לטיסות בינלאומיות גובר לאחר שנתיים של משבר עולמי. החורף צפויות לפחות 20 תנועות שבועיות מאילת “רמון” של מטוסים בטיסות בינלאומיות ליעדים באירופה.

מרשות התעופה נמסר: ממשיכים לעשות כל מאמץ לשפר את השרות תוך כדי גידול בתנועת הנוסעים. מגמת הגידול בתנועת הנוסעים הפנים ארצית תמשך לעונת התיירות 2023.

צילום: דוברות רש"ת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן