news08.net/ads.txt

הטלת סגר בלוד | 4 מחסומים יוצבו במספר שכונות – פרטים בכתבה

כפי שפורסם כבר אתמול בלילה, הממשלה הכריזה על הפיכת שכונות נוספות ברחבי הארץ מהבוקר ל״אזורים מוגבלים״ בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. המטרה היא להגן על בריאות התושבים באותן שכונות באמצעות צמצום התחלואה והגנה על כלל תושבי העיר.

החלטת הממשלה כאמור, מכניסה שלוש שכונות בעיר לוד להסגר: פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום. ההסגר ייכנס לתוקפו החל מהבוקר (יום חמישי) 2.7.2020 בשעה 8:00 ועד ליום רביעי בשבוע הבא. להנחיות בנושא זה אנא היכנסו לאתר העירייה.

4 מחסומים יוצבו במקומות הבאים: הכניסה לשכונת הרכבת דרך רח’ דרכי משה ליד מפגש 8 המסילות, ציר הגישה דרך דלקול, כביש עפר דהמש, וכניסה לפרדס שניר מצומת מיכה רייסר-רגבים.

ראש העיר, יאיר רביבו: ״העיר לוד כבר שילמה מחיר כבד בתקופת הקורונה. אני קורא לכם לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי ושמירה על מרחק של 2 מטרים, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף ולשמור על כללי ההגיינה. נמשיך ונעדכן באופן שוטף. תשמרו עליכם ועל יקיריכם״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן