הטקס המרכזי בקריית אונו: יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ”ד 

טקס יום השואה בו סופר סיפורה של ז’ני בת ה-97 על ידי ענת ארליך קידר ועודד עורף, היה יוצא דופן

הקהל באולם עלומים  נעמד על רגליו, הצדיע במחיאות כפיים לז’יני ינקו, שורדת השואה בת ה – 97, שעלתה אמש, עם בני משפחתה, להדליק את נרות הזיכרון בטקס המרכזי בקריית אונו בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה בקריית אונו.

בחלק הרשמי של הטקס נשאו דברים רב העיר, הרב רצון ערוסי ומיכל רוזנשיין ראש העיר ובנאום המרגש שנשאה אמרה: “דווקא היום ביום הנורא הזה אני מייחלת לרגע בו נוכל לחבק את ילדינו בחום ולומר להם באהבה ובביטחון ששנאה כזו איננה עוד, ובינתיים, נשמור ביחד על מה שיש, על המדינה שלנו. על ישראל. המאבק על זכותנו לחיות כאן לא יסתיים כל עוד יש חטופות וחטופים בעזה, כל עוד אזרחים ואזרחיות מפונים מבתיהם וכל עוד החיילות והחיילים שלנו בשדה הקרב. עוד לא אבדה תקוותנו.”

טקס יום השואה בו סופר סיפורה של ז’ני בת ה-97 על ידי ענת ארליך קידר ועודד עורף, היה יוצא דופן.

מדובר בהפקה לה שותפים מיטב הכישרונות העירוניים, תזמורת הנוער הייצוגית של הקונסרבטוריון בניצוחו של גיא פדר, מקהלת קולות הזמיר בניהולו של בוריס גרבר, זמרות מלהקת טאלנט הייצוגית של המתנ”ס, וכן הופיעו בו הזמרת מעין בוכריס והרקדנית נטלי רביץ שהפליאה לרקוד על במה מיוחדת בגובה של כחמישה מטרים.

הטקס לווה בקטעי וידאו שעוצבו במיוחד עבור האירוע על ידי אמן הוידאו אוריה רון, וביחד עם הסיפור האנושי של ז’ני שורדת השואה והשירים, נוצרה חוויה בלתי נשכחת ומרגשת עד דמעות לקהל שהגיע לטקס.

הטקס הופק על ידי המתנ”ס. כתב ויצר יריב רובין, הפיק וביים אורן הללי מנהל תחום התרבות והאירועים, הניהול המוסיקלי והעיבודים נוצרו על ידי אביב קורן ועל עיצוב התפאורה המרשים אותו בנתה מחלקת האחזקה של העירייה היתה אחראית רבקה רון.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: ישראל פנחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן