news08.net/ads.txt

הטריבונות כבר עומדות: עבודות הקמת האצטדיון העירוני מתקדמות בקצב מהיר

 

היום התקיים סיור מעקב נוסף בראשות ראש העיר, רחמים מלול

, בשטח האצטדיון העירוני, שבונה חברת הלר- החברה לפיתוח רחובות. בסיור השתתפו גם מאיר דהן מנכ”ל העירייה, ניסים סלמן מנכ”ל הלר, חבר המועצה רועי שרעבי מחזיק תיק הספורט, זורי שעובי מנכ”ל תאגיד המים הבאר השלישית, דלית הראל מהנדסת העירייה, מיטל קופרברג סמנכ”ל הלר, אייל פרנקל מנכ”ל החברה העירונית, דורון שימחי מנהל אגף הספורט, תלי מנהל הפרויקט.

משתתפי הסיור התרשמו ממצב העבודות שהתקדמו מאוד – בימים אלה מגיע התהליך לישורת האחרונה עם השלמת הקמת הטריבונות בצד המערבי של האצטדיון. כעת נשארו רק העבודות להקמת הטריבונות בצד המזרחי של האצטדיון ועבודות פיתוח וגמרים. הצפי לבעיטת הפתיחה עם סיום הפרויקט הוא לקראת קיץ 2023, בעוד שנה בלבד. עד כה בוצעו במקום עבודות עפר ופינוי צמחים נדירים, עבודות ביסוס, הקמת שלד האצטדיון, הקמת טריבונות במגרש האימונים והקמת טריבונות באצטדיון, עבודות הנדסיות במיקום של כר הדשא, עבודות תשתית מים וביוב ועבודות תשתית טכנולוגית – חשמל ותקשורת.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנחנו קרובים מאי פעם לבעיטת הפתיחה הנכספת באצטדיון העירוני של רחובות ואני נרגש לראות את המקום לובש צורה. הספורט בעיר בכלל, וענף הכדורגל בפרט ירוויחו בגדול מהאצטדיון”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “החלום קורם עור וגידים, ואני מאוד מתרשם מהעבודות שנעשות בשטח. השלמת האצטדיון תקדם משמעותית את הכדורגל בעיר. כל הכבוד לראש העיר ולצוות על ביצוע פרויקט מורכב והיסטורי בעיר רחובות”.

מאיר דהן מנכ”ל העירייה: “מה שנשאר עכשיו הוא להתקדם עם התוכנית שתשים את רחובות על מפת הכדורגל הארצית, כלומר להביא אותה לליגת העל. אני בטוח שזה יעד אפשרי תוך שנים בודדות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן