הטרנד ששיגע את המדינה מתעתע גם בתושבי רחובות: נפתחה קבוצת “זכרונות ילדות רחובות”

התמונות שבאלבום 
ילדות שלא נגמרת 14 אלף איש כבר נרשמו לקבוצת הפייסבוק שמציעה להתרפק על זיכרונות ותמונות נוסטלגיות מן הילדות.

ב-26 בנובמבר פתחה ליאורה רפופורט, שגדלה והתחנכה ברחובות, את קבוצת הפייסבוק “זכרונות ילדות רחובות”. הפופולאריות שצברה הקבוצה המיוחדת הינה חלק מטרנד ששיגע את המדינה במהלכו מאות פוסטים מועלים מידי יום על ידי הציבור ובו מאוזכרים חוויות מן העבר, דמויות מהילדות ובעיקר המון צילומים מרגעים נוסטלגיים ובלתי נשכחים – מרביתם מן הסתם, מתקופות הגן ובית הספר, מחוות לאנשי חינוך ומלווים בדרך. ערים רבות בישראל כבר הצטרפו לטרנד וברחובות, נכון ליום רביעי בבוקר, עומדת הקבוצה על כ-14 אלף איש. “אני שמחה ומאושרת שהקבוצה גדלה מיום ליום”, ציינה רפופורט, “לא ציפיתי שזה יתפוס כל כך חזק. בזכות הקבוצה שוחחתי עם אנשים מלפני 30 שנה, גיליתי דברים מעניינים שלא ידעתי ובעיקר הרגשתי חמימות גדולה בלב. תודה לכם שאתם משתפים זיכרונות ילדות קסומים ומפרגנים כל כך”, הוסיפה.

אם לומר בכנות, ב-2 בנובמבר כאשר נפתח העיתון “כל רחובות” מבית דיאל תקשורת (בדומה לאתר רחובות היום) היה ברור שיהיה בו מדור נוסטלגי. אין ספק שלעבר של כל אחת ואחד מאיתנו יש משמעות לעיצוב החיים, למי שאנו כיום. ראינו לנכון לשמור על ההיסטוריה של ציבור המקומיים, מובילי דעת הקהל ואנשי הציבור ולפיכך עלה חיוך רחב עם פתיחת הקבוצה ברשת החברתית, עם כל כך הרבה אנשים שרק מבקשים לזכור, להזכיר ולהיזכר. שלפנו מתוך הקבוצה את 20 התמונות שריגשו אותנו במיוחד, צילומים מלאי אמוציות שהרגשנו צורך לשתף גם כאן.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן