news08.net/ads.txt

הידידה סירבה להעמקת הקשר והותקפה בצורה קשה

אלימות אשה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בסוף השבוע כתב אישום אל בית משפט השלום ברחובות כנגד תושב רמת גן שתקף את ידידתו כיוון שסירבה להעמיק עימו את הקשר.

על פי כתב האישום הגיע הנאשם אל ביתה של הידידה ברחוב לוי אשכול שבמרכז העיר, השניים שתו לשוכרה עד שלאחר חצות הלילה פרץ ביניהם ויכוח שתוכנו היה רצונו של הגבר להעמיק במערכת היחסים ביניהם.

ידידתו סירבה ובתגובה הוא החל לתקוף אותה. מכתב האישום: “הוא אחז בצווארה בחוזקה והחל לחנוק אותה, גרר אותה לחדר השינה והשליכה לעבר המיטה, התיישב מעליה והכה אותה במספר רב של מכות אגרוף בפניה, בראשה, בעיניה ובאפה”.

בהמשך איימה שתזעיק את המשטרה. מששמע זאת הוא ניגש אל המטבח, נטל לידיו סכין, הצמיד לצווארה ואמר: “עכשיו אני הורג אותך”.

שוטרי תחנת רחובות שהגיעו לדירה הבחינו באישה כבת 40 כשהיא חבולה ומדממת בפניה. בחדר הסמוך הבחינו בחשוד ועצרו אותו. האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן שם אבחנו הרופאים כי היא נחבלה קשה וסובלת משבר באף, לסרציה בעפעף ימני תחתון כ-3 סנטימטר אשר הצריך תפירה, לסרציה בעובי מלא של השפה התחתונה שגם הצריך תפירה, המטומה תת עורית פריאורביטלית בלחי, המטומה בעפעף תחתון של עין ימין וכן בעין שמאל. הגבר יתמודד עם שלושה סעיפים חמורים של חבלה חמורה, איומים והיזק לרכוש במזיד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן