news08.net/ads.txt

“היה כאן איש שבנה את עירו בשתי ידיו….. כך ספד רוני דואני יו”ר הנהגת ההורים הישובית על לכתו של ראש העיר צבי גור ארי ז”ל

 

ררמי דואני, יו”ר הנהגת ההורים היישובית: היה כאן איש שבנה את עירו בשתי ידיו,


היה כאן איש שאהב את תושביו,היה כאן איש שסלל דרך והתווה אורח חיים,היה כאן איש עם חזון ואמונה בדרך שלא נתן לשום אדם להסיט אותו מהמטרה.היה כאן איש שהותיר אחריו מורשת מפוארת של עשייה ואהבת אדםשבנה את עירו באהבה.ולנו היתה הזכות לעמוד בצילו וללמוד.ללמוד ממנו מה היא מנהיגות ודבקות במטרה.
הנהגת ההורים העירונית בשם כל הנהגות ההורים הבית ספריות והנהגות הגנים כואבות את לכתו של ראש עירנו היקר צבי גוב ארי ז”ל.

 

נאמרו כאן הערב מילים רבות, בכאב, בגעגוע ובהערצה לאיש המיוחד הזה ואנו מצטרפים אליהם בגעגוע וביראת כבוד.
מי שלא ראה את צביקה ב 1 בספטמבר כל שנה בביקורו בבתי הספר כנראה שלא פגש בצביקה האמיתי והשלם מעולם.
הוא הגיע לכל בית ספר וגן לא פיספס אחד גם אם זה לקח לו מס’ ימים לבקר בכולם. מחוייך, גאה ונפעם מלראות את הילדים הצעירים אצים במרחבי בית הספר.


מי שראה אותו ברגעים אלו פגש צביקה נטול קשיחות מלא ברוך בחיוך ובשיח עם הילדים בגובה העיניים.כשהם נרגשים מהמעמד ומהחזרה לספסל הלימודים משפילים מבט בביישנות מחוייכת.צביקה השקיע בחינוך היבנאי משאבים אדירים וזכה להנות מפירות השקעתו.אנו אסירי תודה לאיש על פועלו למען ילדינו למען עירנו וכואבים את אובדנו.משפחת גוב ארי היקרה, דויה, ילדיו ונכדיו אנו עוטפים אתכם בחיבוק גדול מלא בכוחשמחים על הזכות להכירו ומבכים את לכתו. גם אנחנו מרגישים שאיבדנו אבנמשיך את דרכו ומורשתו בחינוך ונתגעגע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן