news08.net/ads.txt

היוזמה: “מתאמנות ונהנות” הוקמה בעקבות העובדה כי ככל שזמן המסכים ביום עולה – יורד משמעותית זמן הפעילות הגופנית בקרב בני הנוער

בוגרות קורס המנהיגות של פורום הנשים בעיריית רחובות יצרו מיזם חדש שמעודד פעילות גופנית בקרב בנות נוער בעיר, שמעניק להן הרבה מעבר לספורט |

ידוע כי ככל שזמן המסכים ביום עולה – יורד משמעותית זמן הפעילות הגופנית של בני הנוער. יהודית משולם, רעות טולקובסקי, רייזי גרינוולד, ציפי ליפשיץ-ביטון ואפרת דסקלוביץ – בוגרות קורס מנהיגות נשים בפורום נשים בעיריית רחובות החליטו לקחת את הנושא כפרוייקט, וכך נולד מיזם “מתאמנות ונהנות”.

המיזם החדש מושתת על הקשר הברור שבין פעילות גופנית לבריאות נפשית וביטחון עצמי, ומטרתו הנגשת הפעילות הגופנית לנערות המגיעות מרקעים שונים שעד היום לא התאפשר להן לקחת חלק בעולם הספורט. במסגרת הפעילות מתקיימים מפגשים ספורטיביים שבועיים לאורך כל שנת הלימודים בעלות סמלית, המאפשרים לנערות להיחשף לסוגים שונים של ספורט ולהיות חלק מקבוצה שמדגישה את המחויבות, המסוגלות ושיפור הדימוי העצמי.

ביולי האחרון החלה לפעול התוכנית בהצלחה רבה בבית הספר חב”ד בנות. במסגרת זו הבנות למדו על אימון כוח, אימון אירובי, אימון קואורדינציה, אימון פונקציונלי, נערכו עימן ערבי העצמה חברתיים, שיחות בנושא תזונה נכונה ואורח חיים בריא. בהמשך  מתוכננת להיפתח קבוצה נוספת לנערות מהבית החם בקרית משה, שם יתאמנו בכדורשת. בהמשך מתכננים להתרחב לקבוצות נערות נוספות בעיר.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה: “שמחתי לראות את בוגרות קורס מנהיגות יוצרות מיזם מדהים המיועד לעידוד ספורט אצל נערות. אני גאה בכל נשות המיזם, בהשקעה והנכונות להצליח ולעודד את רוח ההתנדבות והספורט ומודה לכל השותפים והתורמים לפרויקט, עיריית רחובות, החברה העירונית, בתי הספר, רשת המתנסים ועוד”.

אביבה חלבי, יועצת רה”ע למעמד האשה: “בתחילת דרכו של המיזם נערך סקר במטרה למפות את הצרכים והרצונות של התלמידות. הסקרים העלו כי אחוז גבוה מהנערות לא נטלו מעולם חלק בחוג ספורטיבי, בעוד שהמוטיבציה שלהן להשתתפות בחוג כזה הייתה גבוהה מאוד. המסר מהסקרים היה ברור כי לא משנה מה התחום הספורטיבי אשר יבחר, הנערות רוצות להיות חלק ממנו, ואנו נסייע לקידום והעצמת הנערות בתחום זה”.

יהודית משולם, ממובילות המיזם במסגרת קורס מנהיגות ומדריכת פעילויות הספורט בהתנדבות: “אני מאמינה בלב שלם בחשיבות הספורט בחיי ילדים ונוער וביכולת של הספורט להעניק לכל נערה ונערה הזדמנות להצלחה והגשמה. הבנות מגיעות מלאות שמחה ואנרגיות, למפגש הספורטיבי, יוצרות חברויות חדשות ואנו מסייעות בהקניית ערכי משמעת ואחריות.

בימים אלה מחפשים מתנדבות נוספות, מאמנות ספורט בהכשרתן, שידריכו קבוצות נוספות שיפתחו בהמשך. תושבות העיר המעוניינות להצטרף ולהיות חלק מהמיזם החשוב הזה, מוזמנת ליצור קשר עם פורום נשים רחובות בטלפון: 08-9352419

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן